Wie ben ik
- daamen
- Nieuw Lid
Bericht
Wie ben ik
Hi ik ben Mark mijn nick name is Daamen dat is tevens mijn achternaam. Ik ben 30 en woon in Almere, dit is mijn eerste mini en ik moet zeggen : Ik ben verkocht, wat een gave auto is dit zeg. Ga m nog wel veranderen maar dat zal geleidelijk aan gaan, ik heb namelijk nog een andere kostbare hobby: Waterskieen en dat seizoen gaat ook weer beginnen dus ik zal mijn financien moeten spreiden, toch zitten er al een aantal mods aan te komen: Achterspoiler (type cooper s en haaievin antenne) deze liggen al bij de spuiter. DAt was t wil je meer weten vraag t gerust. Mark
live life drive mini
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Bezint eer ge begint.., maar ik ben net te laat denk ik. Het virus is te erg hoor. Veel plezier met je mini!

-
Mi
Bericht
Hallo, ik ben Chris en ik ben 33 jaar oud. Ik heb een Mini Cooper S Cabrio in de USA gekocht en ik ga deze nu tot leven proberen te brengen. Een stelletje klootzakken heeft dit autootje van binnen gesloopt door alle el. componenten eruit te halen. Ze hebben alles doorgeknipt.... Ik ben ondernemer en verzot op auto's. Ik heb zakelijk een Audi RS4 Avant die ik getuned heb tot 482 pk. Ik heb een keer kort in een Cooper S kunnen rijden en dat rijdt gaaf zeg! Ik hoop dat ik snel in mijn eigen Mini kan rijden. Naast de Mini en RS4 ben ik helemaal gek van VW Kevers. Ik heb een 1303 Cabrio uit 1977. Is ook gaaf om mee te rijden.....Als jullie vragen hebben dan hoor ik deze graag.
Groetjes,
Chris
Groetjes,
Chris
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi Mark,
Welkom op deze gezellige site
Welkom op deze gezellige site

Gr. Johnny
.......... _\_____