Nou, nogsteeds geen Mini hier... Althans, niet in bezit. In het kort zoals eerder gemeld:
De Mini-eigenaar heeft een nieuwe Alfa Spider gekocht die al een tijd bij de dealer staat. Is een auto van Kroymans en jawel, die is zo failliet als maar kan. Dealer kan dus niets met die auto want de curator (die niet zo'n haast heeft) bepaald wat er met het apparaat gaat gebeuren. Het is dus domweg wachten tot er wat bekend is.
Waarom dan niet een andere Cooper S? Ik ken de mini-eigenaar, een geschikte vent, een enorme pietje-precies, ik ken de dealer-eigenaar, kan ik goed mee. Kortom: dit moet gewoon dé R53 worden voor mij... Dan maar een beetje geduld. Gelukkig ben ik een erg geduldig persoon, ahummm...
Ondertussen dus maar blijven vergapen aan de dikke bakken hier op het forum en lekker genieten van de Giulia, dat is tenslotte het échte hobby-vervoer.
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
Wat een gekloot met Alfa zeg. Ze kunnen niks meer, geen auto's op kenteken zetten, onderdelen uitleveren..... alles ligt plat...
Kunnen ze die eigenaar een andere auto meedoen, zodat ze jou die MINI al kunnen verkopen???
En is het misschien een idee om de Alfa via Duitsland op kenteken te zetten? Hoorde ik laatst ook iets van.
Succes en sterkte met wachten! Daarna dubbel dik genieten!
Onderdelen is inmiddels weer op gang en zelfs nieuwe auto's schijnt snel weer te kunnen, Fiat NL is nu importeur van Alfa geworden (net als tot een jaar of 5 geleden) en nieuwe auto's bestellen loopt via hun. Alleen de Spider waar het om gaat is een overblijfsel van Kroymans. Is alleen net een bijzondere kleurstelling enzo dus een nieuwe bestellen duurt waarschijnlijk nog langer.
In duitsland op kenteken zetten is geen optie, de auto is namelijk van Kroymans, niet van de dealer, dat is net het probleem.
We wachten geduldig af...
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972