Hi, mijn naam is Dennis.
Hoewel ik voornamelijk een motorrijder ben staat er sinds kort ook een mini cooper s voor de deur en boy, wat een plezier geeft dat ding. Nooit gedacht. Ondertussen bij van beek de software aangepast en nu heeft hij tenminste meer vermogen als mijn motor ( BMW K1200R ). Wil nu nog zwarte of antraciet grijze velgen. Misschien nog andere stoelen want deze vind ik nog niet echt lekker zitten en wie weet ooit nog eens 3 cm verlagen.
Voorlopig eerst nog maar eens kennis op doen. ( en kennisen).
misschien tot snel.
Ciao
Mini mannen en meiden!
- Kees en Annet
- Racende reporter
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hi Dennis,
Welkom! Ik ben zelf inmiddels ook net nieuw...
Hoe bevalt de software van Beek? Ik ben deze ook aan het overwegen, maar maak me zorgen over behoud van BMW garantie...hoe heb jij dit opgelost?
Groet Peter
Hoe bevalt de software van Beek? Ik ben deze ook aan het overwegen, maar maak me zorgen over behoud van BMW garantie...hoe heb jij dit opgelost?
Groet Peter
- mini Dennis
- Leerling Mini lid
Bericht
Hi Peter,
Het garantie probleem heb ik niet daar mijn mcs uit 2005 is. Ik ga er niet mee naar een mini dealer maar naar een bedrijf hier in de buurt waar ik ervaring mee heb.
De software mod bevalt geweldig! Elke dag weer feest en meer heb ik ook niet nodig.
Veel plezier met je mini!
Dennis
Het garantie probleem heb ik niet daar mijn mcs uit 2005 is. Ik ga er niet mee naar een mini dealer maar naar een bedrijf hier in de buurt waar ik ervaring mee heb.
De software mod bevalt geweldig! Elke dag weer feest en meer heb ik ook niet nodig.
Veel plezier met je mini!
Dennis
GreyCooperS schreef:Hi Dennis,
Groet Peter
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmhh...ik vermoed dat de dealer een mooie uitvlucht ziet als er iets mis gaat, wanneer ze de nieuwe software " zien"
Ik doe even de aanname dat deze nieuwe software te herkennen is wanneer de auto wordt uitgelezen????

Ik doe even de aanname dat deze nieuwe software te herkennen is wanneer de auto wordt uitgelezen????
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors