FF Voorstellen Nolske

Stel je hier even voor.
Nolske
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 jan 2010, 22:36

Polo GTI Cup Edition schreef:
Nolske schreef:
Polo GTI Cup Edition schreef:
Ik ben "Johnny" op het Seat-Online forum.
De auto kwam mij inderdaad al bekend voor 8)
Dat dacht ik al wwet jij iets over tuning met zo,n 115 pk of is dat geld verkwisten John :s
Het zou mij het geld niet waard zijn,want veel verschil zal je niet merken.
Mijn vrouwtje heeft een Mini One met 90 PK,en heb laatst even in een Cooper gereden.
Onze Mini heeft in verhouding meer koppel bij een lager toerental,dan een Cooper.
De Cooper moet je dus echt hoog in de toeren houden.
Maar,dit is mijn mening,misschien dat men hier op de site er anders over denken.
Tja ik denk dat persoonlijk zelf ook het is geen diesel daar kun je echt mee toveren :wink:
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2010, 22:40

En het belangrijkste,je hebt geen compressor of turbo :wink:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Nolske
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 jan 2010, 22:46

Polo GTI Cup Edition schreef:En het belangrijkste,je hebt geen compressor of turbo :wink:
Dat is zo vandaar :cry: Maar ff doorsparen of zo,n compressor laten monteren of kan dat niet :shock:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2010, 07:51

Nolske schreef:
Polo GTI Cup Edition schreef:En het belangrijkste,je hebt geen compressor of turbo :wink:
Dat is zo vandaar :cry: Maar ff doorsparen of zo,n compressor laten monteren of kan dat niet :shock:
Dan kun je beter een Cooper S kopen, daar zit bij een R53 al een compressor op of bij een R56 een turbo. Waarom het wiel opnieuw uitvinden... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Nolske
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 jan 2010, 08:08

mushrop schreef:
Nolske schreef:
Dan kun je beter een Cooper S kopen, daar zit bij een R53 al een compressor op of bij een R56 een turbo. Waarom het wiel opnieuw uitvinden... :wink:
:p
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jan 2010, 08:18

:mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”