Cooper apso ........here we are

Stel je hier even voor.
Cooper apso
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Cooper apso ........here we are

25 feb 2010, 13:18

Als nieuw forumlid zal ik mij eerst even voorstellen.
Twee jaar geleden zijn wij naar Tsjechie geemigreerd. Wij hebben hier een oud huis helemaal opgeknapt.
Jaar en dag zijn mijn vrouw en ik liefhebbers geweest van de Mini. Toen ik zelf 19 jaar was kocht ik mijn eerste MINI. Racing Green.
Voor die tijd was het een geweldige auto. Reed als een duiveltje. Daarna heb ik nog twee keer een andere gereden.
Na vele jaren van arbeid en sparen kocht mijn vrouw weer een MINI van het laatste model R56. Super rijdt ie en hij is helemaal in noppie op de duitse autobahn. Daar zie je , vooral in weekeinden, veel Mini zeker nu het echte Bayer is met een Engelse jas. Helaas moet zij de auto nu weg doen omdat ze een gebrek heeft aan een heupgewricht en wacht op een kunstheup. Dus zijn we nu overjarige hippies die te laat zijn genieten. Onze auto staat helaas te koop op deze website.
Ik heb niet zoveel veel ervaring met forum maar deze ziet er heel verzorgd uit en heel veel informatie. Bedankt voor al dit moois. Groet Jan Straver
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Cooper apso ........here we are

25 feb 2010, 16:26

Welkom Jan !!

jammer dat de Mini om die reden weg moet !!

ik zie dat je verkooptopic is weggehaald ?
wellicht nu even in de juiste rubriek plaatsen : verkooptopic
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2010, 18:11

Welkom hier op het forum :D
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2010, 18:57

Welkom bij de club en...... :lol:

................................jammer dat de Mini verkocht wordt. :cry:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2010, 00:18

Welkom hier Jan, jammer dat jullie MINI weg moet. Maar jullie hebben er in ieder geval van kunnen genieten. Beter iets missen, dan het nooit hebben gehad. :wink:

Succes met de verkoop!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”