Onverwacht een Mini... maar wat is het leuk!
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!
Bericht
Nice ride!!!
Goede keuze, maar zo'n oude 911 is ook wel heel leuk natuurlijk.
Geniet van je nieuwe aanwinst!
Goede keuze, maar zo'n oude 911 is ook wel heel leuk natuurlijk.
Geniet van je nieuwe aanwinst!

Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi , welkom en veel plezier van je mini.
Jammer van het lot van de Saab...
Jammer van het lot van de Saab...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- bullibeer
- Nieuw Lid
Bericht
Jullie geloven het niet.... hij staat al in de garage... ventilator blijft draaien.... ook meer dan 1 uur lang
Ik geef het op... ik en auto's...
Deze was mijn droom-auto... kreeg hem om 13.00 van een van de beste dealers... en om 18.00 uur ... na ca. 20 minuten rijden stond ik al stil op de groene golf... sensor stuk. Vanaf dan 4 maanden ellende... en terug gegeven..

Ik geef het op... ik en auto's...

Deze was mijn droom-auto... kreeg hem om 13.00 van een van de beste dealers... en om 18.00 uur ... na ca. 20 minuten rijden stond ik al stil op de groene golf... sensor stuk. Vanaf dan 4 maanden ellende... en terug gegeven..

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
aiii, vervelend nieuws
Al bekend wat het probleem is??
En wees gerust, mijn vorige auto was ook een probleem geval, was in een jaar 4000,- kwijt aan noodzakelijke reparaties... je hebt nu eenmaal van die wagens ertussen, doe je niks aan. Met de mini zal het wel meevallen. Don't panic!

En wees gerust, mijn vorige auto was ook een probleem geval, was in een jaar 4000,- kwijt aan noodzakelijke reparaties... je hebt nu eenmaal van die wagens ertussen, doe je niks aan. Met de mini zal het wel meevallen. Don't panic!

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
!
Leuk verhaal achter de aanschaf van je MINI, al is het natuurlijk erg zonde van de Saab dat ie zo aan z'n eind is gekomen
. Erg mooie Works, balen dat je nu al een probleempje hebt. Hopen dat het daarbij blijft en veel plezier ermee!
PS wat een schitterende Porsche heb je gehad
, jammer dat je daar zoveel pech mee had.

Leuk verhaal achter de aanschaf van je MINI, al is het natuurlijk erg zonde van de Saab dat ie zo aan z'n eind is gekomen

PS wat een schitterende Porsche heb je gehad

- bullibeer
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor jullie steun!!!
En ja die Porsche... was zo gaaf... qua rijden. Het geluid achter je boven de 4000 toeren.... heerlijk.
Heb afgelopen week eens een test gedaan... optrekken bij een bepaald stoplicht van waar je zo de snelweg op rijdt ...
Met de Porsche was ter hoogte van een bepaald gebouw op ca. 155 KM/H.... mini 135 KM/H.
Scheelt toch nog wel wat qua power.
Mis de Porsche nog steeds...
Maar ja... komt wel weer een keer.
Gisteren ochtend om 6 uur begonnen... deadlines. Maar wel een ruistige snelweg.
Haalde 215 KM/H met de Mini... ben toen weer van het gas gegaan... zat wel nog meer in maar niet meer zo veel kracht in het optrekken. Dus de laatste 15-20 KM/H die hij nog zou moeten halen waren wat lastiger.
Is dat normaal?
Begreep dat ie 235 zou moeten halen.
Wat zijn jullie revaringen met de works???
Ook om even te checken of er nog meer gebreken zijn...
Ivo schreef:Welkom!
PS wat een schitterende Porsche heb je gehad, jammer dat je daar zoveel pech mee had.
Bedankt voor jullie steun!!!
En ja die Porsche... was zo gaaf... qua rijden. Het geluid achter je boven de 4000 toeren.... heerlijk.
Heb afgelopen week eens een test gedaan... optrekken bij een bepaald stoplicht van waar je zo de snelweg op rijdt ...
Met de Porsche was ter hoogte van een bepaald gebouw op ca. 155 KM/H.... mini 135 KM/H.
Scheelt toch nog wel wat qua power.
Mis de Porsche nog steeds...

Maar ja... komt wel weer een keer.
Gisteren ochtend om 6 uur begonnen... deadlines. Maar wel een ruistige snelweg.
Haalde 215 KM/H met de Mini... ben toen weer van het gas gegaan... zat wel nog meer in maar niet meer zo veel kracht in het optrekken. Dus de laatste 15-20 KM/H die hij nog zou moeten halen waren wat lastiger.
Is dat normaal?
Begreep dat ie 235 zou moeten halen.
Wat zijn jullie revaringen met de works???
Ook om even te checken of er nog meer gebreken zijn...

Onze sponsors