Sinds een week zijn wij, mijn vriendin, ons zoontje van 8 maanden oud en ik (super autoliefhebber), de HELE gelukkige eigenaren van een R53 van sept. 2004 in de kleur Hyper Blue met wit dak, chromen grille en spiegels.
De wens voor een MINI was er al langer, maar met ons zoontje was de keus voor een MINI niet direct voor de handliggend. Na wat zoeken en vooral na een proefrit (haha) waren we verkocht en wonnen de emotionele redenen het (met gemak) van de rationele redenen!!
De MINI is puur in gebruik als tweede auto en zal dus nog geen 8000 km. per jaar gaan rijden. We hebben namelijk ook nog een Seat Altea XL 170pk. TDI Sport-up. Ook een fijne en redelijk sportieve auto, maar ik moet bekennen, dat de MINI het deze week nog steeds heeft gewonnen voor de ritjes in de omgeving! Geweldig! Alleen die 'foute' glimlach krijgen we nog niet van ons gezicht bij het horen van de ploffende uitlaat!
Ik zal deze week nog wat foto's toevoegen en verder hoop ik velen van jullie te ontmoeten tijdens de Tukkertocht waaraan ik zeker deel zal nemen (vroeger reed ik nooit rond met onze tweede auto's, maar sinds we de MINI hebben wel! Haha!).
De tuners onder jullie moet ik teleurstellen: De Mini zal (gezien het doel waar hij mee is gekocht) helemaal origineel blijven dus er zijn geen plannen voor spannende en ingrijpende wijzigingen.
Gr. Rutger