Even voorstellen: Hyper s

Stel je hier even voor.
Hyper s
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen: Hyper s

09 aug 2010, 20:47

Hallo allemaal hierbij wil ik me even voorstellen als nieuw lid:

Sinds een week zijn wij, mijn vriendin, ons zoontje van 8 maanden oud en ik (super autoliefhebber), de HELE gelukkige eigenaren van een R53 van sept. 2004 in de kleur Hyper Blue met wit dak, chromen grille en spiegels.
De wens voor een MINI was er al langer, maar met ons zoontje was de keus voor een MINI niet direct voor de handliggend. Na wat zoeken en vooral na een proefrit (haha) waren we verkocht en wonnen de emotionele redenen het (met gemak) van de rationele redenen!!
De MINI is puur in gebruik als tweede auto en zal dus nog geen 8000 km. per jaar gaan rijden. We hebben namelijk ook nog een Seat Altea XL 170pk. TDI Sport-up. Ook een fijne en redelijk sportieve auto, maar ik moet bekennen, dat de MINI het deze week nog steeds heeft gewonnen voor de ritjes in de omgeving! Geweldig! Alleen die 'foute' glimlach krijgen we nog niet van ons gezicht bij het horen van de ploffende uitlaat!
Ik zal deze week nog wat foto's toevoegen en verder hoop ik velen van jullie te ontmoeten tijdens de Tukkertocht waaraan ik zeker deel zal nemen (vroeger reed ik nooit rond met onze tweede auto's, maar sinds we de MINI hebben wel! Haha!).
De tuners onder jullie moet ik teleurstellen: De Mini zal (gezien het doel waar hij mee is gekocht) helemaal origineel blijven dus er zijn geen plannen voor spannende en ingrijpende wijzigingen.
Gr. Rutger

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hyper s op 11 aug 2010, 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

09 aug 2010, 21:10

Welkom.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2010, 21:38

Welkom hier,en veel rijplezier met je nieuwe aanwinst :rijden
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 aug 2010, 21:56

Welkom hier op het forum en veel plezier hier :D
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2010, 07:15

Welkom hier bij de club en....... :lol:

....................................nog vele fijne kilometers in je Mini :P :) :D
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2010, 08:21

Hyper 's,

ook wij dachten met onze tweede auto, een Mini Cooper S Cabrio, maar weinig KM's te gaan maken. Halverwege het eerste jaar direct de verzekering moeten bijstellen naar 20.000km die we dus ook gemaakt hebben.
Welkom bij de club en tot ziens op 19 september tijdens de Tukkertocht. Ik weet niet meer of je al op de lijst staat maar zo niet, dan zet ik je er alsnog op. 2 volwassenen?

Groet,

Hans
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hyper s
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 aug 2010, 09:31

We moeten inderdaad nog maar eens afwachten hoeveel er daadwerkelijk met de Mini gereden gaat worden. In de basis wordt met onze tweede auto weinig gereden, maar ik moet bekennen, dat deze Mini nu ook een beetje voor mij is als enorm autoliefhebber. Dus wellicht dat er wat km's extra gereden gaan worden, maar dat is helemaal niet zo erg met deze heerlijke MINI.

Ben ook meer enthoussiast geworden door dit forum, want het is altijd erg leuk om personen te spreken met dezelfde afwijking. :P Dus die meets zal ik zeker regelmatig gaan bezoeken en ik ben heel benieuwd wat ik daar allemaal ga zien en meemaken en hoe lang ik de verleiding kan weerstaan om een leuke MOD door te voeren.

Ik kom met twee volwassenen naar de Tukkertocht dus als jij mij op de lijst kan zetten; Graag!

Zo dan ga ik nu eens wat vragen deponeren in de andere onderdelen van dit forum, want de MINI heeft onder de motorkap een vreemd luchtje na een ritje. Lijkt wel alsof er kunstof heel warm is o.i.d. maar de temp. en de vloeistoffen zijn OK dus daar ligt het niet aan. En daarnaast ga ik alvast op zoek naar 16 inch stalen velgen voor de winterbandjes, zodat de MINI ook bij de winterse omstandigheden goed op de weg blijft liggen.
Kees en Annet
Racende reporter

10 aug 2010, 09:55

Welkom hier.
En plezier hebben jullie al met de mini. :lol:

Tot bij de Tukkertocht.

Annet
Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2010, 12:28

Hyper s, jullie staan op de lijst hoor.

Veel succes en plezier met de Mini en tot de 19e

Hans
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hyper s
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 aug 2010, 12:31

Hans,

bedankt daarvoor. Ik zal eens kijken hoe lang de lijstt al is geworden!

Tot de 19e.

Groeten Rutger
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2010, 14:23

Welkom :)

veel plezier met de mini, en veel plezier hier op het forum :D

tot bij de tukkertocht ;)

Groet,
Mark

P.S. die van ons word ook niet getuned, maar er zitten al wel andere velgen onder en een andere grille... :lol: werkt besmettelijk dit forum... :P
Hyper s
Nieuw Lid
Nieuw Lid

10 aug 2010, 20:35

:lol:
Laatst gewijzigd door Hyper s op 10 aug 2010, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 aug 2010, 21:19

Welkom :)(!

Gaaf dat jullie een MINI hebben gekocht 8)! Heerlijk kleurtje en de compressor van de R53 is natuurlijk erg verslavend :D. Veel plezier ermee en tot bij de Tukkertocht!
Afbeelding
mcsr56black
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 aug 2010, 21:26

gefeliciteerd en veel plezier ermee

Terug naar “Who are U?”