New member
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou, mijn JCW en Clubman S plopt toch heel behoorlijk uit z'n uitlaat, dus dat doet de R53 niet alleen Marcel
.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Daar maken ze de Countryman.
En daar mag je gewoon rechts rijden.
Wij zijn naar de BMW fabriek in Regensburg geweest 7 jaar geleden. Om te kijken waar de 330 cabrio gemaakt werd.
(Wij hadden de onze toen net 2 weken). Was heel leuk. Een rondtour met 4 personen. De rest kwam niet opdagen.
Even over het verbruik van de Mini.
Wij hebben een S bouwjaar eind 2007. Het verbruik (deels snelweg, deels stadswerk) is 1: 12. En alle 2 hebben we best last van een zware rechter voet.
In vergelijking met onze BMW cabrio (335 I automaat) verbruik 1 : 9
is dat best heel goed.
Dus misschien best een optie voor straks.
Annet
Dan maar een tripje naar Oostenrijk.Z3Mrunner schreef:Tripjes organiseren kan ik wel maar links rijden......Dutchy schreef:haha! ook hier kom ik mede Z3 forum members tegen!!
Gelukkig heb je op dit forum wel een stalen dakje boven je hoofd![]()
Doen we een keer een tripje naar de Mini fabriek in de UK, ipv naar München? (wel met de Mini's dan he)
Daar maken ze de Countryman.

En daar mag je gewoon rechts rijden.

Wij zijn naar de BMW fabriek in Regensburg geweest 7 jaar geleden. Om te kijken waar de 330 cabrio gemaakt werd.
(Wij hadden de onze toen net 2 weken). Was heel leuk. Een rondtour met 4 personen. De rest kwam niet opdagen.
Even over het verbruik van de Mini.
Wij hebben een S bouwjaar eind 2007. Het verbruik (deels snelweg, deels stadswerk) is 1: 12. En alle 2 hebben we best last van een zware rechter voet.
In vergelijking met onze BMW cabrio (335 I automaat) verbruik 1 : 9

Dus misschien best een optie voor straks.

Annet

- Z3Mrunner
- One wheel wonder
Bericht
Ah, dat geeft weer hoop. Ik had de S al bijna weer uit het hoofd gezet. Maar extra PK'tjes is zo lekker. 
Dit jaar heb ik ook de trip naar Regenburg geregeld voor het Z3forum. 4 mensen is wel heel luxe. De weg tussen Regensburg en Munchen is toch een fantastische baan om even gas te geven he?
1:12, doe ik het voor!
De Z3M rijdt ook 1:9 - 1:10 maar daar zitten wel wat meer PK'tjes dan de mini. En wij maar denken: leuk klein zuinig autootje erbij kopen. Haha

Dit jaar heb ik ook de trip naar Regenburg geregeld voor het Z3forum. 4 mensen is wel heel luxe. De weg tussen Regensburg en Munchen is toch een fantastische baan om even gas te geven he?
1:12, doe ik het voor!

De Z3M rijdt ook 1:9 - 1:10 maar daar zitten wel wat meer PK'tjes dan de mini. En wij maar denken: leuk klein zuinig autootje erbij kopen. Haha
Onze sponsors