Hallo allemaal,
Heb na een poosje rondkijken de knoop doorgehakt en een Countryman Cooper S besteld. Ik zocht een auto waarmee je o.a. op een lollige manier rotondes kunt nemen, inmiddels 10 stuks op een plattelands traject van nog geen 10 km en daarnaast functioneel moest zijn.
Na een gooi en smijt date met een Cooper zonder S wist ik dat dit het moest worden maar dan wel met wat meer push onderin.
Moet nu nog wel tot maart wachten maar voorpret is ook leuk.
Groetjes Pieter
Helemaal nieuw: Pieter
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hoi Pieter,
Goeie keuze.
wij hebben nu ook reuze schik van onze CountryMan.
Trouwens welkom hier, en succes met wachten.
Is het waard hoor.
Annet
Goeie keuze.
wij hebben nu ook reuze schik van onze CountryMan.
Trouwens welkom hier, en succes met wachten.
Is het waard hoor.
Annet

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar dat wachten wordt wel beloond met een supermooie auto. (Kost ook wel een paar centen). Ik heb bij de introductie van de Countryman als passagier achterin plaatsgenomen en je zit werkelijk als een vorst!! Het is meer loungen dan zitten.
En met zo'n motor erin kan je je behoorlijk uitleven op rotondes en zo. Heb je trouwens een all4 of gewoon voorwielaandrijving?
Groetjes van Sicco.
En met zo'n motor erin kan je je behoorlijk uitleven op rotondes en zo. Heb je trouwens een all4 of gewoon voorwielaandrijving?
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Welkom hier op het forum weer iemand uit de buurt!
Kunnen we samen wachten tot maart!
Kunnen we samen wachten tot maart!

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors