The Saint zegt hey!

Stel je hier even voor.
The Saint
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 dec 2010, 11:51

Cannuccia schreef:Ha Schoorl! Er zijn maar weinig clubleden uit die regio. Ik woon al een tijdje in Rotterdam, maar kom oorspronkelijk uit Langedijk (waar mijn familie ook nog woont) Ik ben dus regelmatig daar te vinden.
En zomers doen we regelmatig een rondje Schoorl - Bergen (als één van de velen!) met de MINI of 3-serie cabrio van m'n ouders.
Misschien spotten we elkaar nog! Veel plezier met de MINI!

Check ook even dit topic van de Lente rit, dat is een bijna-thuis rit voor je, vertrek vanaf Alkmaar.
Thanx, heb meteen het topic over de meeting even bekeken, wát een aanmeldingen!

Ik heb 'm geagendeerd, maar me op het topic nog niet aangemeld. Lijkt me wel erg gaaf. Hopelijk rijden we behalve door de polder ook nog door Bergen-Schoorl want dat is ook supermooi.

Wie weet tot ziens in de buurt!

(je kunt nu ook komen, ze zijn aan het snowboarden vanaf het Klimduin 8)

NB: ik woonde een half jaar geleden nog in Alkmaar. En een vriend van mij werkt bij Maaral, hij was een jaar geleden nog verantwoordelijk voor de MINI daar. Wordt dus echt een thuiswedstrijd :D
The world's a stage, and each must play a part..
The Saint
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 dec 2010, 12:36

Ik kreeg zojuist nog wat foto's van de dealer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The world's a stage, and each must play a part..
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2010, 12:46

Welkom, Rudy! :)(

Mooie Cooper, die Union Jack is erg gaaf bij Chili Red! 8)

Je ex-Volvo's mogen er ook zijn zeg! :shock: Prachtige auto's! :hap
Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 dec 2010, 15:06

The Saint schreef:(je kunt nu ook komen, ze zijn aan het snowboarden vanaf het Klimduin 8)
Cool! Misschien zaterdag maar ff heen dan. Haha, Klimduin, goede herinneringen (elke 2e Pinksterdag :wink: )
Die foto bij Pimp my Ride is in Alkmaar toch?

Mooie site heeft Beier hè... Erg leuk hoe je de MINI's die ze te koop hebben staan kunt "roteren" Toen ik op zoek was naar mijn MINI heb ik ook regelmatig op hun site gekeken.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2010, 16:01

Welkom bij de club en..... :lol:

...............................heel veel rijplezier(voor je vriendin) in de MINI :P :) :D

Hoop voor je dat je ook af en toe mag rijden :wink:

Mijn vader en broer zijn volvo gekken. Zeker mijn broer. Heeft op dit moment Volvo Amazone, een 145, een V90(gechipt) en heeft pas een XC90 T6(ook al gechipt) gekocht 8) :oops:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 dec 2010, 18:50

Welkom hier, en gefeliciteerd met jullie aanwinst! Overigens zijn die Volvo's ook niet verkeerd... 8)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
dubbelzinnig
One wheel wonder
One wheel wonder

23 dec 2010, 18:33

schoorl daar woont mijn vriendin:P en mijn woon plaats is ook niet zo ver vandaan.
de foto met de gouden volvo is gemaakt bij all-stoff ik heb daar nog een lange tijd gewerkt toen de opnamens daar nog waren,op het industrie gebied bij de beverkoog..
leuke mini trouwens fijne dagen nog

groetjess

Terug naar “Who are U?”