Hoi,
Hoezo met 50+ geen mini hahah.....ben ook 50 en heb er vorige week ook 1 aan geschaft ! Veel plezier ermee.
Groetjes Alice
Even voorstellen en vraagje
- Alice
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi ik ben Alice en heb vorige week mijn cooper aangeschaft......zwart met een wit dak.....errug trots op mijn 4-wieler......heb alleen raar opgekeken dat men zo benzine af kan tappen, doordat er geen slot op de tankdop zit! Is dat normaal?
Groetjes Alice
Groetjes Alice
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je reageert in een topic zie links toch Emoticons? Daar onder staat "Jouw Gallery", als je daarop klikt (pop-up) kan je gewoon de foto aanklikken die je wilt plaatsen.
Verdere uitleg over de gebruik van het forum kan je trouwens ook vinden in de Website en Forum rubriek
Ga naar Gallery, bovenaan deze pagina. Daar kan je foto's toevoegen. Vanuit je Gallery kan je foto's in een bericht plaatsen.johan-01 schreef:2)Hoe krijg ik foto"s geplaatst?
Als je reageert in een topic zie links toch Emoticons? Daar onder staat "Jouw Gallery", als je daarop klikt (pop-up) kan je gewoon de foto aanklikken die je wilt plaatsen.
Verdere uitleg over de gebruik van het forum kan je trouwens ook vinden in de Website en Forum rubriek
- Helenk
- Be Mini
Bericht
50+ dat is al oud zeg! Kan echt niet hoor
Tuurlijk wel, heb vorige week ook net weer een bestelt en de eerste Mini die we kochten was in 1977, dus reken maar uit!
Trouwens welkom bij de club!

Tuurlijk wel, heb vorige week ook net weer een bestelt en de eerste Mini die we kochten was in 1977, dus reken maar uit!

Trouwens welkom bij de club!
Laatst gewijzigd door Helenk op 12 nov 2010, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zit er geen vertraging op van 3 of 4 minuten?Alice schreef:Daveke schreef:Die sluit normaal gezien met de centrale vergrendeling mee
Hoi dat zou idd moeten, maar helaas!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- volumex
- Enthousiast
Bericht
En ook wij zijn gegaan voor de MINI. Sinds anderhalve week hebben we een 2007-er Cooper S in Lightning Blue. Een genot om mee te rijden, voor zover mijn vrouw me de kans geeft er mee op pad te gaan. Ik behelp me het overgrote deel van de week met een Mazda MX-5, ook niet vervelend ;-)
Frank
Frank
- Ronaldakis
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallo Johan,
hoe bevalt de cooper S? Al flink wat kilometers gemaakt?
Groeten,
Ronald (collega van je schoonzoon Danny)
hoe bevalt de cooper S? Al flink wat kilometers gemaakt?

Groeten,
Ronald (collega van je schoonzoon Danny)
Onze sponsors