Het is een wonder dat jullie MINI er nog zo 'heel' uitziet!! Geen blijvende lichamelijke schade hoop ik?! Nu nog even wachten op de herstelwerkzaamheden en jullie mogen weer !!
Geeft toch een veilig gevoel nu ik weet dat een Mini wel een stootje kan hebben. Wel een wonder trouwens dat het alleen maar blikschade is en verder niets verbogen of kapot is. Zeker met die snelheid.
Jullie Mini heb ik nog niet gespot in Zoetermeer maar dat zal vast nog wel een keer gebeuren.
Hopen dat de Mini weer helemaal netjes wordt gerepareerd en veel plezier op dit forum.
We hebben een weekje last van de rug en nek gehad maar dat is alweer over.
Morgen middag kunnen we hem weer ophalen, we zijn benieuwd.
Nu maar hopen dat alles in één keer goed is zodat we weer kunnen knallen.
De radio bleek ook kapot te zijn, met bijbetaling van 250 euro konden we deze upgraden naar één met cd/mp3 ipv cassette.
Ik vond het een belachelijke prijs voor bijbetaling, ik zag ze op e-bay al te koop voor minder.
Ach het was in het begin een leuk detail, maar na een paar meter in die mini gestuurd te hebben vergeet je dat meteen.
Het is iedere dag weer een feest om er in te rijden.
Gelukkig hebben we hem sinds gisteren weer terug van reparatie, maar hij zal helaas nog een keer terug moeten.
We hebben wel een leuke foto van Peter Smulders van onze mini met Bernard jr. erin.
Verder inderdaad even met het leerluchtje spuiten om de koninklijke air te verwijderen.