Hoe doe ik dit?Ralph-cooper schreef:Je kan je foto's via de gallery optie van deze site uploaden, ben erg benieuwd!
Even voorstellen
- Full Throttle
- Enthousiast
Bericht
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik hoor!!
Ligt het aan mij of zijn de pijpen in diameter iets gegroeid?
Uploaden in je gallery; klik op gallery bovenaan de pagina... vervolgens zie je aan de linkerkant ergens een knopje ''toevoegen'' klik daarop... selecteer je foto op je computer... en dan verschijnt deze in je eigen gallery
PS; deze grote foto's zoals je nu doet zijn wel mooier

Uploaden in je gallery; klik op gallery bovenaan de pagina... vervolgens zie je aan de linkerkant ergens een knopje ''toevoegen'' klik daarop... selecteer je foto op je computer... en dan verschijnt deze in je eigen gallery

PS; deze grote foto's zoals je nu doet zijn wel mooier

- vin10
- Be Mini
Bericht
Gegroet Full Throtlle,
Cool ! Ook een white silver zoals wij
Maandag haal ik hem op en dan zullen de eerste verschillen met de jouwe zichtbaar worden
Wonen jullie in de buurt van Hoogstraten ?
Hier in Hoogstraten is al wel een gewone white silver gespot, maar nog geen Clubman white silver
Grtz
Cool ! Ook een white silver zoals wij

Maandag haal ik hem op en dan zullen de eerste verschillen met de jouwe zichtbaar worden

Wonen jullie in de buurt van Hoogstraten ?
Hier in Hoogstraten is al wel een gewone white silver gespot, maar nog geen Clubman white silver

Grtz
- Full Throttle
- Enthousiast
- vin10
- Be Mini
Bericht
Maandag ben ik in Lier
Om de Clubman D white silver op te halen na 9 weken geduldig rondrijdend in het huidige werkpaard
Dat werkpaard blijft waarschijnlijk nog tot einde augustus beschikbaar ...
Ik zag op jullie nummerplaat de dealer vandaar dat ik dacht dat jullie uit de omgeving waren.

Om de Clubman D white silver op te halen na 9 weken geduldig rondrijdend in het huidige werkpaard

Dat werkpaard blijft waarschijnlijk nog tot einde augustus beschikbaar ...
Ik zag op jullie nummerplaat de dealer vandaar dat ik dacht dat jullie uit de omgeving waren.