R53 MCS [foto update]
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dedemsvaart hebben sinds enkele jaren een gloedje nieuwe baan, een mooie!
Kampen en Assen die blijven gewoon bestaan :-) Al had ik begrepen dat Kampen moet gaan verhuizen?!
Tegenwoordig ligt in Ommen een super vette baan!!! Daar gaan zeker wel grote wedstrijden gereden worden!
Kampen en Assen die blijven gewoon bestaan :-) Al had ik begrepen dat Kampen moet gaan verhuizen?!
Tegenwoordig ligt in Ommen een super vette baan!!! Daar gaan zeker wel grote wedstrijden gereden worden!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit weekend bij mn schoonouders geweest, in de buurt van Nijverdal, en daar ligt natuurlijk ook het al-oude Luttenberg circuit!
Een stratencircuit dat tegenwoordig (deel ervan) alleen nog gebruikt wordt tijdens de Hellendoorn rally
Met de A3 kon ik dr bruut hard doorheen.. .. ..maar met eem MCS kan je echt beangstigend hard!!! NIET! normaal gewoon!
ga steeds meer van de auto houden!
Een stratencircuit dat tegenwoordig (deel ervan) alleen nog gebruikt wordt tijdens de Hellendoorn rally
Met de A3 kon ik dr bruut hard doorheen.. .. ..maar met eem MCS kan je echt beangstigend hard!!! NIET! normaal gewoon!
ga steeds meer van de auto houden!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors