En aangezien dat niet meer zo is (we zijn nog steeds wel vrienden) dacht ik, laat ik mezelf eens fatsoenlijk voorstellen.
Mijn naam is Demelza van der Lans. Op het moment ben ik 23 jaar en niet in het bezit van een New Mini.
Maar, wel in het bezit van een classic

Het is een Rover Mini Cooper. Een 1.3 MPi. Kleur Hawaiian Blue.
Ik ben zeer actief bij de MSCN (ben bijv. moderator op het forum en bij de meeste activiteiten van de MSCN wel te vinden) en ben ook al gespot op een aantal NewMiniClub evenementen, alleen dan under cover in de Checkmate van Eelke of in zijn classic Witte Cooper. Maar vanaf nu dus waarschijnlijk eerder in m'n eigen Mini'tje.
Wat doe ik verder privé? Ik ben zangeres in opleiding. Oftewel, ik studeer klassieke zang aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Op het moment zing ik buiten school om in het koor bij Viable Entertainment. Klinkt lekker populair, maar is een opera producent die op het moment de opera Otello van Verdi ten tonele brengt, met in een van de hoofdrollen Ernst Daniël Smid. Daarbuiten zing ik af en toe bij avonden op het Conservatorium en ook het zingen op bruiloften en begrafenissen is mij niet vreemd. Dat laatste doe ik zelfs zeer regelmatig. Dus zoek je nog een klassieke zangeres voor een bepaalde gelegenheid, stuur me een mailtje

Mijn eigen site (gebouwd door Eelke) is te vinden op http://www.demelzavanderlans.nl
Verder heb ik 2 Witte herders genaamd Jane en Carmen. Eigenlijk is er stiekem Carmen van m'n moeder en Jane van mij

Carmen zit links, Jane rechts met het sjaaltje.
En mocht je je afvragen, ja, dat past met z'n tweeen in de kleine Mini.
Dan heb ik ook nog op woensdagochtend tussen 10-12 een dameskoor waar ik als dirigent voor sta.
Hou ik van photoshoppen:

Dit soort dingen, maar het leukste vind ik toch wel oude familiefoto's weer als nieuw er uit laten zien.
En nog heel veel andere hobbies. Zoals ik bouw wel eens sites, ik heb een Mini-interieurtje staan wat ik opnieuw ga bekleden, ik heb net een aquarium overgenomen met alle nodige opstartproblemen, ik hou van winkelen, reizen en ga zo maar door.
Mochten jullie nog meer vragen hebben, brandt maar los

Groetjes,
Demelza.