Vincent - Pepper white clubman S

Stel je hier even voor.
Clubman-vince
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Foto's

28 aug 2011, 21:56

Hello,

Tja sorry nog steeds geen fotootjes(was stiekem meer met mijn andere ride bezig Mustang) maar zal ze er bij deze maar meteen even opzetten. Moet ook eerlijk bekennen dat ik twijfel om de Mini weer weg te doen. Vind de Mini nog steeds supercool maar had voorheen een 335i coupe en moet nog steeds wennen aan rijgedrag van de Mini. Dus twijfel weer aan wat snellers. Ben er nog niet over uit echter als iemand interesse heeft laat het mij weten heeft nog fabrieksgarantie tot 21-12-2012 dus kan er geen buil aan vallen.

Maar zoals ik al zei ben er nog niet helemaal over uit, want blijft qua design top. En heb mega lang gezocht naar een Clubman met combinatie Pepper White icm bruin lounge leder en glasdak!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

OOh ja en natuurlijk een paar foto's van mijn Mustang :oops: :oops: :oops: :

1e 2 foto's nog in de states:

Afbeelding
Afbeelding

Deze foto's zijn in NL na de 1e verbouwingen

Mtec Xenon:
Afbeelding

Stuur vervangen voor een houten variant:
Afbeelding

En naar de RDW:
Afbeelding

Bezig met complete MSD onsteking erin te zetten:
Afbeelding
Clubman-vince
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 aug 2011, 22:01

frankie schreef:Hoi Vincent! Welkom hier, specs van de Clubman klinken in ieder geval goed 8) 8) (nu de foto's nog.......)

Sja, ICL leveringen en BTW, de autobedrijven in het buitenland lijken daar altijd een beetje huiverig voor. Gelukkig ging het bij mij in Dld vrij soepel (hoewel ze wel een bewijs wilden dat de auto op naam van de zaak stond, beetje lastig bij een natuurlijk persoon :roll: ).
Hey Frankie,

Nou ik had niet verwacht dat het zou moeizaam zou gaan. En je begrijpt ook niet waarom want je kan gewoon via de EU site BTW nummers opvragen doen wij ook regelmatig daar weet je zeker wat voor vlees je in de kuip heb.

Dat probleem had ik dus ook je kan een auto niet altijd op het bedrijf tenaamstellen en dat willen ze wel zien dus lekker drama. Hoor wel vaker dat het via Duitsland veel soepeler gaat dan via Belgie.

grt Vince
Clubman-vince
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 aug 2011, 22:03

peter schreef:
smartie schreef:'' Als eigenaar van Navishop met shitload aan spullen '' graag shitload aan megakortingen hier :mrgreen:
Stel eens een fraai audiosetje samen voor de mini's hier......

Welkom en have fun met die dikke ride.
Gaat niet Toine. Da zal Vincent eerst sponsor moeten worden... Welkom btw. Je hebt een hele mooie dikke Clubbie en we zien de foto's met stoere gadgets graag tegemoet! :mrgreen:
Sorry zit nog geen gadget in.... :oops: :oops: Tja ze zeggen ook wel eens koop geen auto van een automonteur want zijn nooit af.. Mijn mustang gaat voorlopig even voor dus hebben eigenlijk nog niets aan de Mini laten doen.
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 aug 2011, 18:31

Mooie clubman hoor!
En die andere ook natuurlijk, maar niets boven een mini..... :mrgreen: :lol:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 aug 2011, 18:35

Wat een fraaie Clubman! :-PP Combi van Pepper White met Hot Chocolate interieur is top! 8) Gave Mustang ook!

Veel plezier ermee!
Afbeelding
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 aug 2011, 18:39

Die Mustang is zo p*rno, geweldig.

Mooie Mini ook :D
R53 MCS HB / Pepper White

Terug naar “Who are U?”