Na maanden lang te hebben gekeken op dit mooie uitgebreide forum werd het toch maar eens tijd om me even voor te stellen.
Mijn naam is Gideon en komt het Almelo, ben 25 jaar en ben een echte autoliefhebber.
Na het afronden van mijn studie in 2009, werd het toch echt eens tijd om te gaan sparen voor mijn droomauto.. de Mini (R53) in de kleur dark silver...
Mijn ouders vertelde me op een gegeven moment dat ze opzoek gingen naar een andere auto.. ook een mini maar dan met kont! De Clubman... en natuurlijk moest het een S worden! Gaaaaaf... Naar een lange speurtocht kwamen zij uit bij een zwarte Clubman S met heel weinig kilometers, perfecte staat 1e eigenaar en was al voorzien van een H&R Schroefset met Brock wielen.... Perfect. Zie de Gallery voor foto's
Wat een wegligging, vermogen, bekijks, gewoon super...MINI=Emotie
Nu kon ik natuurlijk niet wachten op de mijne.. maar moest nog ff een jaar wachten.
Eindelijk, ik kon shoppen...
4 mini's verder met 2x lekke koppakkingen, 2 x met verkeerde papieren kwam ik uit bij mijn huidige Mini. Specs van de mini: Bouwjaar 2004(facelift), panoramadak, automatische airco, xenon, chromeline, sportonderstel DSC 3, sportstuur, leer, 1e eigenaar, boostradio, chilipakket, etc.. gewoon vol.
Heb de mini snel gekeurd en op kenteken gezet… Gelijk een grote beurt gegeven, banden vervangen (Michelin Pilot sport 3) en de totale audio aangepakt… Het standaard geluid was erg treurig.
Nu voorzien van een Alpine 117RI radio, Audiosystem Xion speakers, 2x versterkers en 1x een 8inch subje in de kofferbak… Geluid is digitaal ingemeten en pfooeh, wat een geluid

Maargoed, het mooiste geluid maakt de mini zelf, dus… vorige maand een andere uitlaat besteld… een ESD, geheel van RVS catback systeem als de Miltek.. alleen deze kost de helft… Komt volgende maand binnen dus even wachten… ook bij Minispeed(klaas) een 15% pully besteld met riem,software heb ik al gevonden, nu nog iemand die het aandurft om het te vervangen Software heb ik al gevonden

Het is al met al een best verhaal geworden, was niet de bedoeling… Ik hoop nog vele jaren lol te hebben van de mini
Gegroet mede mini liefhebbers!
Foto's staan in de gallery!