Beste Leden,
Sinds kort is mijn vriendin eigenaresse van een prachtige grijze/grijze Mini One R56 met de haast verplichte s-spokes. Prachtige auto en wat een rij-eigenschappen. Superleuk om in te rijden. Zo leuk dat ze regelmatig haar sleutel kwijt is.
Al regelmatig op het forum aan het snuffelen geweest. Ben een echte auto enthousiasteling en kan me dan ook uren vermaken op dit forum waarvoor dank!
Groet,
Maurice
Even voorstellen....
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Maurice!
Veel plezier hier verder op het forum, en geniet van de mini van je vriendin
(zijn er zovele hier
)
Heb je ook nog wat foto's van dat moois??
Groet,
Mark
Veel plezier hier verder op het forum, en geniet van de mini van je vriendin

Heb je ook nog wat foto's van dat moois??

Groet,
Mark
- msorel13
- Nieuw Lid
Bericht
Antwoord van vriendin op commentaar "Van wie is dat ding eigenlijk?"
Ben ik zeker met je eens. De Crown Spokes zijn mooier. Vriendin vindt de s-spokes stoerder. Persoonlijk vind ik het gladdere uiterlijk van de Crown Spokes ook beter passen bij het gladdere uiterlijk van de R56.speedy schreef:welkom![]()
"r56 met de haast verplichte s spokes" bedoel je niet de crownspokes spokes staan namelijk helemaal niet zo goed onder een r56
Antwoord van vriendin op commentaar "Van wie is dat ding eigenlijk?"

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hoezo van wie is dat ding eigenlijk ?
heb ze ook een keer gekocht als winterset maar leek wel doorgezakt
s spokes lijken vrij klein in vergelijk met de crownspoke want die ogen echt een stuk forser
s spokes zijn ook ontworpen voor de r53/50/52 en de crownspoke voor de r56/57/55

heb ze ook een keer gekocht als winterset maar leek wel doorgezakt

s spokes lijken vrij klein in vergelijk met de crownspoke want die ogen echt een stuk forser

s spokes zijn ook ontworpen voor de r53/50/52 en de crownspoke voor de r56/57/55

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Welkom Maurice
Geniet van je..euh je vrouw's aankoop
S-spoke is niet het meest gave wiel onder een R56, maar blijven leuk...gewoon wachten op de eerste stoeprand schade's en dan setje Crown spokes regelen

Geniet van je..euh je vrouw's aankoop

S-spoke is niet het meest gave wiel onder een R56, maar blijven leuk...gewoon wachten op de eerste stoeprand schade's en dan setje Crown spokes regelen

Onze sponsors