Goedemiddag,
Mijn naam is Ruben en ben momenteel aan het kijken voor een Cooper S. Nu vind ik ze er standaard al tof uitzien maar ik houd zelf ook van het een en ander aan te passen. Ben al een tijdje aan het rond struinen ( ook op dit forum) voor info, inspiratie etc.
Nu zal ik beginnen met een standaard Cooper S en deze zelf (te laten) aanpassen. (Enkel optisch). Nu vraag ik mijzelf eigenlijk aan welke prijzen je dan moeten denken voor velgen, bodykit,gril,striping laten zetten etc etc.
Inspiratie haal ik o.a. uit de volgende mini's (hoewel de 2e misschien wat ver gaat):
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22762
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... bs=ListEne
Alvast bedankt voor de info. Alle hulp is mooi meegenomen ook voor de initiële aanschaf van de Cooper S (punten rekening mee te houden etc) en misschien tot in de toekomst op 1 van de meetings !
Grts,
Ruben !
Even voorstellen Ruben M;)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hi Ruben, Welkom hier
Over de aandachtpunten zijn al tientallen topics en discussies geweest..gewoon even een zoekopdracht doen rechts boven of wat topics doorlezen...
Qua mods kun je het zo gek maken als je wil...
Probeer een mini te vinden waar het aero pakket al opzit, dat is het meest voordelige...
Velgen staat in het te koop topic, dis daar kun je goede indicaties krijgen wat er voor welke maat gevraagd wordt ong...check ook het " verkocht" topic...
Striping kun je wel via mensen op het forum laten doen, of bij een bedrijf..ook daar verschillen de prijzen...
Notedop:
Aero pakket incl spuiten en plaatsen zo rond de 800 a 1000,-
Gebruikte nette velgen met goede banden zo rond de 500 a 600 in 17" en rond de 800 a 1000 voor 18"
Striping zo rond de 150 a 20,-
Let op, allemaal indiaties...je kunt vaak een koopje scoren als je niet veel haast hebt...of juist een dure smaak hebben
Succes

Over de aandachtpunten zijn al tientallen topics en discussies geweest..gewoon even een zoekopdracht doen rechts boven of wat topics doorlezen...
Qua mods kun je het zo gek maken als je wil...
Probeer een mini te vinden waar het aero pakket al opzit, dat is het meest voordelige...
Velgen staat in het te koop topic, dis daar kun je goede indicaties krijgen wat er voor welke maat gevraagd wordt ong...check ook het " verkocht" topic...

Striping kun je wel via mensen op het forum laten doen, of bij een bedrijf..ook daar verschillen de prijzen...
Notedop:
Aero pakket incl spuiten en plaatsen zo rond de 800 a 1000,-
Gebruikte nette velgen met goede banden zo rond de 500 a 600 in 17" en rond de 800 a 1000 voor 18"
Striping zo rond de 150 a 20,-
Let op, allemaal indiaties...je kunt vaak een koopje scoren als je niet veel haast hebt...of juist een dure smaak hebben

Succes
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
tunen cooper s
Hoi Ruben:
Voor het optisch tunen dmv bodykit,striping,velgen of wat dan ook kun je
ook bij ASE=Auto Spenkelink Enschede terecht.(tevens sponsor hier)
Ik doe bijna alles zelf en er is heel veel mogelijk.
Sommige dingen maak ik ook wel zelf.
Een Aero bodykit zoals hierboven genoemd kost helaas wel iets meer dan €800 a 1000,-
De kit zelf kost al ca € 1150,- en dan moet je nog spuiten en monteren.
Soms kun je wel een ergens een gebruikte kit kopen en dan ben je natuurlijk goedkoper uit.
Voor vragen/info mag je me altijd bellen via 06-53-203013 of mailen via pm/pb.
Zie hieronder enkele vb van mijn projectjes (of in mijn gallery)en eh mocht je nog een mooie Cooper S zoeken
dan ben je bij mij ook aan het juiste adres.
Gr Roy Spenkelink=spenki

Voor het optisch tunen dmv bodykit,striping,velgen of wat dan ook kun je
ook bij ASE=Auto Spenkelink Enschede terecht.(tevens sponsor hier)
Ik doe bijna alles zelf en er is heel veel mogelijk.
Sommige dingen maak ik ook wel zelf.
Een Aero bodykit zoals hierboven genoemd kost helaas wel iets meer dan €800 a 1000,-
De kit zelf kost al ca € 1150,- en dan moet je nog spuiten en monteren.
Soms kun je wel een ergens een gebruikte kit kopen en dan ben je natuurlijk goedkoper uit.
Voor vragen/info mag je me altijd bellen via 06-53-203013 of mailen via pm/pb.
Zie hieronder enkele vb van mijn projectjes (of in mijn gallery)en eh mocht je nog een mooie Cooper S zoeken
dan ben je bij mij ook aan het juiste adres.
Gr Roy Spenkelink=spenki

- Ruben M
- Nieuw Lid
Bericht
Thanks voor de info zover !! Het zal dan idd het aero pakketje worden, velgen, striping, folie op de achterste 3 ruiten en eventueel nog andere achterlichten.
@ Spenki: Is het ook mogelijk dit complete setje aan te leveren bij jou voor montage of kan jij een mooi totaal pakket aanbieden ? Neem jij ook de originele onderdelen in?
Alvast bedankt weer !
Grts,
Ruben
@ Spenki: Is het ook mogelijk dit complete setje aan te leveren bij jou voor montage of kan jij een mooi totaal pakket aanbieden ? Neem jij ook de originele onderdelen in?
Alvast bedankt weer !
Grts,
Ruben
Onze sponsors