3 weken geleden moest ik er toch aan geloven. Had ik eindelijk wat gespaard om na 10 jaar weer eens een oldtimer aan te schaffen en die langzaam aan op te knappen, gaat de auto van mijn vrouw stuk. Na overleg met de garage, toch maar besloten om haar auto van de hand te doen, daar de kosten voor het maken, niet opwegen tegen de waarde van de auto. Dus zegt ze tegen me dat ze na al die jaren (lees: 20) nu wel eens een auto wil, die ze zelf mag uitkiezen. Dus ik zie de bui al hangen,.......GEEN BMW 635 CSI uit eind jaren 80,.......maar een Mini..........
En ja hoor. Na vele kilomters van zoeken naar de juiste, hebben we (ja, je leest het goed WE) een Mini Cooper Pepper R50.
Wat een leuke auto om te rijden zeg,...uiteraard moeten er nog wat dingen aan veranderd worden (vering, wegligging, vermogen etc.), maar wat is ie leuk en vooral veeeeel fun om in te crossen.
Tja,........ik kon niet anders.......
- mini013
- Nieuw Lid
Bericht
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik zag al wel dat de onderdelen betaalbaar zijn, dus dat valt dan wel weer mee.
Nu woon in in een wijk met veel bochten werk en wat blijft het leuk om na het werk samen met mijn zoontje door de wijk te rijden om een brief op de post te doen of boodschappen te doen en expres iets vergeten dat ik weer terug moet. Blijft een leuke auto om in te "karten".
Nu woon in in een wijk met veel bochten werk en wat blijft het leuk om na het werk samen met mijn zoontje door de wijk te rijden om een brief op de post te doen of boodschappen te doen en expres iets vergeten dat ik weer terug moet. Blijft een leuke auto om in te "karten".
- mini013
- Nieuw Lid
Bericht
En aan welk bedrag moet ik dan denken?stefan740 schreef:Versnellingsbak, thermostaathuis en stuurbekrachtigingspomp zijn probleemgevallen inderdaad. Ophanging/schokbrekers heb ik niet vaak gehoord. En anders koop je mijn oem sportonderstel plus gewoon![]()
Welkom

- Barto
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi mini013,
Welkom bij de club. Maar je niet druk (voorlopig). Als ik je goed begrijp, heb je je ride bij de/ een dealer gekocht, dus als zaken niet op orde zijn, hupsakee, direct terug
. Denk even aan je oliepeil, want de hoeveelheid olie die jullie nu zullen verbruiken... dat heb je echt nooit eerder meegemaakt bij een andere auto. Elke week checken is geen overbodige luxe. Worstel je weg door de threats op het forum en je begrijp wat ik bedoel.
Foto's uploaden:
1) Klik bovenaan op deze pagina op "gallery" of gebruik deze opklik:
http://www.newminiclub.nl/gallery.php
2) Klik op toevoegen
3) Geef een titel en omschrijving van de foto die je gaat uploaden
4) Via de knop "bladeren" blader je door je harde schijf naar de juiste foto
5) klik op "bewaren" en wacht even.
6) klaar is kees
Daarna:
Om je foto uit je gallery in je threat te gebruiken:
1) kopieer de tekst [img].........[img] die onder je foto staat. Dus [img] tot en met [img].
2) ga naar je threat (bijvoorbeeld waar we nu inzitten "even voorstellen"
3) plak de tekstregel [img]....[img] in je tekstveld
4) met de knop "voorbeeld" kun je zien of je tekst eruit komt te zien met jouw foto, zoals je bedoeld hebt.
Lijkt veel werk, maar is echt appeltje-eitje
ben benieuw naar de foto's , succes,
Barto
Welkom bij de club. Maar je niet druk (voorlopig). Als ik je goed begrijp, heb je je ride bij de/ een dealer gekocht, dus als zaken niet op orde zijn, hupsakee, direct terug

Foto's uploaden:
1) Klik bovenaan op deze pagina op "gallery" of gebruik deze opklik:
http://www.newminiclub.nl/gallery.php
2) Klik op toevoegen
3) Geef een titel en omschrijving van de foto die je gaat uploaden
4) Via de knop "bladeren" blader je door je harde schijf naar de juiste foto
5) klik op "bewaren" en wacht even.
6) klaar is kees

Daarna:
Om je foto uit je gallery in je threat te gebruiken:
1) kopieer de tekst [img].........[img] die onder je foto staat. Dus [img] tot en met [img].
2) ga naar je threat (bijvoorbeeld waar we nu inzitten "even voorstellen"
3) plak de tekstregel [img]....[img] in je tekstveld
4) met de knop "voorbeeld" kun je zien of je tekst eruit komt te zien met jouw foto, zoals je bedoeld hebt.
Lijkt veel werk, maar is echt appeltje-eitje
ben benieuw naar de foto's , succes,
Barto

Onze sponsors