Nieuw voor Mini en nieuw voor Forum! FF voorstellen

Stel je hier even voor.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2012, 21:49

Welkom hier en veel plezier

we kunnen je zeker niet over het hoofd zien :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:28

OneMini-Kim schreef:Hahahaha Sven, jij bent duidelijk nog op de zaak geweest bij Roy, met je opmerking over die winterbanden.
Moet eerlijk zeggen dat hij het allemaal mooi geregeld heeft ;) .. heeft er ook flink op lopen poetsen!
En nu maar rondjes rijden ;) ..
Jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggerold :mrgreen:

Heb je volgens mij ook meteen zaterdagmiddag al gespot hoor. Jaja, we houden je in de gaten :P.
Op de , net buiten de singel, reed jij richting centrum en ik de stad uit, niet in de MINI, maar in een donkerblauwe Porsche cabrio.... Rond half 3 gok ik....

Klopt he? :lol:

Haha
Cornetreffers
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 feb 2012, 21:35

heey kimmie

veel plezier met je mini en je kan je geld er inderdaad op alle manieren in kwijt:)
Mini cooper s
Zeeuws meisje
Enthousiast
Enthousiast

11 feb 2012, 11:11

Stoere auto. :)
OneMini-Kim
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 feb 2012, 02:34

Jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggerold :mrgreen:

Heb je volgens mij ook meteen zaterdagmiddag al gespot hoor. Jaja, we houden je in de gaten :P.
Op de , net buiten de singel, reed jij richting centrum en ik de stad uit, niet in de MINI, maar in een donkerblauwe Porsche cabrio.... Rond half 3 gok ik....

Haha[/quote]

Dat zou heel goed kunnen, kwam toen uit haaksbergen denk! Nou mooi dat jij dat ff met Roy geregeld hebt... Je weet t, vrouwen en winterbanden! ;-)
My First New Mini
OneMini-Kim
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 feb 2012, 02:34

jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggerold :mrgreen:

Haha
Dat zou heel goed kunnen, kwam toen uit haaksbergen denk! Nou mooi dat jij dat ff met Roy geregeld hebt... Je weet t, vrouwen en winterbanden! ;-)
My First New Mini

Terug naar “Who are U?”