Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb me even aangemeld omdat mijn vrouw een witte Mini One uit 2007 heeft gekocht en deze word deze week geleverd. De auto is vrij standaard en dus staan een setje dikke wielen en evt een mooi leersetje op de verlanglijst.
Mijn nickname is B5TDI en dat is omdat ik al bijna 12 jaar in inmiddels de derde Passat (B5) TDI rijdt. De huidige is van 2002 en inmiddels de 3 ton gepasseerd. Voorzien van een andere turbo en software rijden we daar nog steeds met plezier in rond. Nog nooit op de rollenbank gehad, maar moet rond de 200 pk hebben nu.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag meer wil weten over de Mini en de bijbehorende problemen en mogelijkheden.
Groeten,
Jan-Roelof
Mini One R56
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi Jan Roelof,
Een bekende van de tdiclub.
Dat wordt straks zelf in de Mini rijden

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerst de vrouw aan de Mini,en na een paar keer rijden was ik ook verkocht
Zo is het hier ook begonnenB5TDI schreef:Ha Johnny,BlueCooperS schreef:Moi Jan Roelof,
Ik zal er best eens in rijden, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ik nu weer meer in de Passat mag rijden

Eerst de vrouw aan de Mini,en na een paar keer rijden was ik ook verkocht

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Smeed
- Be Mini
Bericht
Hoi,
Welkom aan boord, mijn man Rob Clubman is ook snel besmet geraakt met het Mini virus na het rijden in mijn R53 heeft hij zijn Passat TDI na 4,5 ton verkocht, en een mooie HC Clubman gekocht.
Samen hebben we elke dag veel Mini drive plezier.
We wensen jullie hetzelfde !!!
Welkom aan boord, mijn man Rob Clubman is ook snel besmet geraakt met het Mini virus na het rijden in mijn R53 heeft hij zijn Passat TDI na 4,5 ton verkocht, en een mooie HC Clubman gekocht.
Samen hebben we elke dag veel Mini drive plezier.
We wensen jullie hetzelfde !!!

Onze sponsors