Nieuw en op zoek naar een MINI
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
en ? en? en? gelijk een bestelformulier invullen op de meeting, is slecht voor je portemonnee!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Robert & Diana
- Nieuw Lid
Bericht
Nog steeds op zoek
Onze eigen auto is particulier verkocht dus het wordt nu wel iets makkelijker zoeken en het budget is aangepast dus we gaan nu voor een Cooper S vanaf 2007.
Nu zijn er veel verschillende uitvoeringen/optie op de auto's dus we kijken op ons gemak rond.
Ik zie heel af en toe auto's met refektoren in de zwarte wielkastverbreder, wat voor uitvoering is dat eigenlijk ?

Onze eigen auto is particulier verkocht dus het wordt nu wel iets makkelijker zoeken en het budget is aangepast dus we gaan nu voor een Cooper S vanaf 2007.
Nu zijn er veel verschillende uitvoeringen/optie op de auto's dus we kijken op ons gemak rond.
Ik zie heel af en toe auto's met refektoren in de zwarte wielkastverbreder, wat voor uitvoering is dat eigenlijk ?
- Robert & Diana
- Nieuw Lid
Bericht
Dus niet alleen reflekoren maar ook verlichting.
Maar is er veel veel verschil in amerikaanse en europese uitvoeringen ?

Maar is er veel veel verschil in amerikaanse en europese uitvoeringen ?
- Robert & Diana
- Nieuw Lid
Bericht
Ik zag deze te koop staan bij AJS auto's in Hoogeveen, vandaar mijn vraag over de sidemarkers

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie MINI is dat weinig kilometers zeg! Leuke opties zoals het panorama dak en de lederen bekleding. De bekleding is eigenlijk het enige waarvan ik weet dat het anders is bij amerikaanse MINI's. In Nederland is het zitvlak van het louge interieur helemaal 'geribbeld' en in de US versie alleen het uiteinde.
Voorbeeld nederland:

Daarnaast zullen de pakketten en opties waarschijnlijk verschillen, maar aan de lijst is te zien dat er toch een hoop leuke opzitten.
Veel succes met de zoektocht!
Voorbeeld nederland:

Daarnaast zullen de pakketten en opties waarschijnlijk verschillen, maar aan de lijst is te zien dat er toch een hoop leuke opzitten.

Veel succes met de zoektocht!
Onze sponsors