Hoi newminiclub!

Stel je hier even voor.
coopertjessport
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Hoi newminiclub!

15 okt 2012, 17:48

Lees al een paar weekjes mee en vind het nu tijd om mij voor te stellen :)
Sinds niet al te lange tijd gelukkige eigenaar van een mini cooper s!
Wilde deze bolide al een tijdje hebben en na een erfenis was het dan eindelijk zo ver...

Na een maand rondgereden te hebben is het tijd geworden voor een stel nieuwe remschijven en remblokken, ik heb zo goed als geen verstand van onderdelen etc. dus ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen?
Het monteren is geen probleem, ik heb al iemand gevonden die dit voor een kratje bier wilt doen :lol:
Ik heb het niet zo op garage's dus mijn voorkeur gaat uit naar een (goede!) webshop.

Ik zoek remschijven en blokken voor sportief straatgebruik en eventueel in de toekomst het circuit op :mrgreen:
Ik kwam zelf al uit op het merk EBC alleen die vind ik wat te prijzig :s

Waar remmen jullie zelf mee? En wat raad je mij aan?
Wat betaal je voor een set? Is het aan te raden om de remleidingen ook gelijk te vervangen? Verdere tips?

Alvast bedankt voor de moeite
gr. coopertjessport
coopertjessport
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

15 okt 2012, 17:50

oh ik zie nu dat ik iets te enthoussiast heb doorgetypt en vragen eigenlijk niet in een voorsteltopic thuishoren... verdere vragen zal ik voortaan in het juiste topic stellen :roll:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2012, 00:39

Welkom!

Heb je ook foto's van je MINI? :wink:
jerroo
Be Mini
Be Mini

16 okt 2012, 18:23

welkom.

heb je na een maand al nieuwe remmen nodig, of wil je eens gaan uitzien naar wat anders, de keuze is reuze, ben zelf ook aan het orienteren, ben er nog niet , ken er die met een set van +/- 350,00 alles doen met de auto, maar ja als je na een maand al nieuwe remmen nodig hebt.......... :)
Timini
Be Mini
Be Mini

16 okt 2012, 19:43

Welkom!

Wij zijn idd gek op foto's! :Foto

Veel plezier van je MINI!

Voor de remmen zou ik de zoekfunctie hier op het forum eens gebruiken, ik heb er wel vaker wat over gelezen. Weet zo niet meer wat het beste was. :wink:
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 okt 2012, 20:11

Welkom. Heb je al foto's om te delen?

Qua remmen is het net wat je wilt uitgeven. Goed materiaal kost nu eenmaal geld. Als je toch kwaliteit voor een redelijke prijs wilt kun je eens kijken naar Brakemax. Daar rijdt een member van hier ook een paar maal per jaar mee op de Nurburgring zonder problemen. Check ook even je remvloeistof even.
Verder helpt de Search je ook verder ;)

Terug naar “Who are U?”