Bedankt! Haha die zien er ook leuk uit zeg! Gewoon met verf of zijn dat ook stickers?BlueCooperS schreef:Hallo Patty,
Welkom hier![]()
Mijn vrouw had een aantal jaren terug ook wimpers op haar Twingo![]()
Hi! Even voorstellen. PattydeH
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad deze uitdossing al eerder gespot rond A'dam. Kan me de roze spiegelkappen niet herrinneren maar die wimpers zie je niet over het hooofd. Ook een PW.PattydeH schreef:Thanks! Uhm, nee dat was ik niet... heb zelfs nog nooit m'n Mini geparkeerd op Schiphol.. Was die mini ook wit met roze spiegels en wimpers dan? Zou zonde zijn als iemand met dezelfde auto rijdt haha.louisvdd76 schreef:Welkom.... Kan het zijn dat jouw Mini donderdag 4 oktober in parking P2 op schiphol stond? Dan had ik hem daar al gezien.
- PattydeH
- Leerling Mini lid
Bericht
als ik ze vaker ga zien, zijn ze er zo af =)
Haha ok! Ja je gaat het steeds meer zien natuurlijk... Ik heb ze er al dik een jaar op zitten en in Amerika besteld destijds. Nu is er een slimpie die ze vanuit daar importeert en nu ook een webshop in NL is begonnen. achjamini7benno schreef:Inderdaad deze uitdossing al eerder gespot rond A'dam. Kan me de roze spiegelkappen niet herrinneren maar die wimpers zie je niet over het hooofd. Ook een PW.PattydeH schreef:Thanks! Uhm, nee dat was ik niet... heb zelfs nog nooit m'n Mini geparkeerd op Schiphol.. Was die mini ook wit met roze spiegels en wimpers dan? Zou zonde zijn als iemand met dezelfde auto rijdt haha.louisvdd76 schreef:Welkom.... Kan het zijn dat jouw Mini donderdag 4 oktober in parking P2 op schiphol stond? Dan had ik hem daar al gezien.