Ik moet me zoals in de regels staat beschreven eerst even netjes voorstellen, Nou bij deze.
Ik heb dit jaar een paar mini ritten mee gereden met mijn eigen MINI COOPER S in de kleur geel.
Heb elke keer weer genoten van alle mini gekte! Vond de ritjes die georganiseerd waren heel leuk om te doen.
Ik heb al wat mensen leren kennen en misschien kom ik ze op dit forum ook wel weer tegen.
Groetjes Maikel
Hallo Hallo!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Maikel, welkom. Jij werkt toch bij het minicooper center in regio Leersum? Veel plezier op dit forum.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maikel.Verkade
- Nieuw Lid
Bericht
haha ik wist niet dat jullie me zo snel zouden herkennen als die jongen van haha... Valt de kleur zo op of was ik t zelf misschien 
En ik zal de agenda in de gaten houden dan zorg ik dat ik er weer een keertje bij ben!
Heb trouwens zelf ook wel een heel mooi plan voor een MINI-RIT, maar ik weet niet of het dan beetje te veel word en omdat er ook al andere mensen zulke leuke ritten organiseren hier op de heuvelrug en omstreken...

En ik zal de agenda in de gaten houden dan zorg ik dat ik er weer een keertje bij ben!
Heb trouwens zelf ook wel een heel mooi plan voor een MINI-RIT, maar ik weet niet of het dan beetje te veel word en omdat er ook al andere mensen zulke leuke ritten organiseren hier op de heuvelrug en omstreken...
Onze sponsors