Kleur is juist gaaf zo!

Vooral met mooi weer is het een lekker kleurtje! Waar staat dan dat ie niet zo mooi zou zijn?? Je blijft altijd voor en tegenstanders houden he

Have fun!

als ie een wit dak heeft.................................. zou ik het niet doen (vla flip)
...maar eigenlijk was het maar een grapje hoor. Wij zijn er blij mee en hij valt lekker op.Ja dat zijn de gele die bij Mini horen vind ik en niet van dat vla geel bahDat is het probleem beetje van het 'MINI-geel', dat is een beetje 'vla-geel'. Jammer dat 't niet dat geel is wat je op bijv. Polo's, A3's en Leon's...Geel kan, maar dan wel KNALGEEL en niet dat lichte geel. Zwart dakje erbij, setje mooie wieltjes, ja dan is hij prima![]()
Word tijd voor ander geel
Nee, daar is ons budget niet toereikend voor...Sven schreef:Jammer maar een BMW is ook leuk, nieuwste model?? Plaatjes?
Ik kwam dus eigenlijk afscheid nemen omdat we een BMW hebben gekocht. Heb wel veel aan het forum gehad. Ik heb niet veel gepost, maar wel veel geleerd.kwiebje schreef:Welkom hier op het forum en mooi kleur voor een MINI
Onze sponsors