Very nice dude. En je woont ook niet zover weg!
kom anders volgende week de 18e naar de meet in haaksbergen!
Zet je hem gelijk op de roller, weet je gelijk wat die kan..
Mike
MCS, in da house!
- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
18 inch zomerset gescoord, vandaagophalen en laten monteren. Pics worden dan geplaatst Verder vandaag weer wat gesleuteld aan de auto, een paar kleine mods aangebracht, Waaronder een opbergbakje achter de downtubes. Ook de verlichting van de sigaretten aansteker gemaakt
Groet MCS

Groet MCS

- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
Nieuwe zomderbanden gemonteerd gisteren, het zijn de Falken ZIEX ZE912 geworden in de maat 205/40/18. Tevens nieuwe deurremmers besteld vandaag, werd gek van dat gekraak bij het openen van de deuren
Nu nog een sportuitlaat laten maken of scooren dus als iemand nog wat heeft liggen voor een leuk prijsje hoor ik het wel
Groet MCS

Groet MCS

- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
Zo vandaag bij Roy een en ander aan de auto vervangen. Een nieuwe koelleiding van de condensor naar de verdamper.

En de achterste draagarm rubbers vervangen, er blijft geen mini over haha

Ook nog een nieuw wiellager links voor moeten monteren ivm een afgebroken slotbout,

En nog een een rammel links achter bij de uitlaat verholpen, 2 steunen kwamen tegen elkaar
Ik hoop maar dat de mini er straks weer strak bij staat, tot later!
Thanks Roy voor je vakwerk.
Groet MCS

En de achterste draagarm rubbers vervangen, er blijft geen mini over haha

Ook nog een nieuw wiellager links voor moeten monteren ivm een afgebroken slotbout,

En nog een een rammel links achter bij de uitlaat verholpen, 2 steunen kwamen tegen elkaar

Ik hoop maar dat de mini er straks weer strak bij staat, tot later!
Thanks Roy voor je vakwerk.
Groet MCS

- MCS
- Mod virus alert!
Onze sponsors