yo.
Ik ben Thibout en woon in Zwevegem. 28jaar getrouwd en 2 kids
Wij kopen binnenkort (tegen het groot verlof) een R55S.
Jammer genoeg niet zo makkelijk te vinden (naar ons goesting)dus denk ik van terug naar D te gaan en er een te importeren.
Huidige wagens zijn E91 en een VW polo.
Ik had altijd al iets met meer pit gewild alhoewel het meestal het vrouwtje zal zijn dat er mee rijd!!!!!
De BMW gaat wel redelijk en de polo gaat niet hihi.
Zijn er dingen waar we moeten op letten bij de aanschaf??
Ik heb al weet van de kettingspanner die sneller "verslijt"
En zeker de ophanging bekijken.
Nog tips????
grtz from Belgium....
New member soon......
- lowbeemer
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: New member soon......
Dus een korte update.We hebben vernomen dat we best een clubman nemen van 2010 daar het betere motors zijn en betere versnellingsbakken (sterkte). blijkbaar toch moeilijk te vinden hoor. het is nu wel nog maar pas voor oktober maar er staan er gemiddeld 15 naar onze smaak en budget in Germany.
vraagje is de JCW versnellingsbak dezelfde qua montage en pasvorm of zijn er verschillen?
grtz
vraagje is de JCW versnellingsbak dezelfde qua montage en pasvorm of zijn er verschillen?
grtz
- Manick
- Sponsor
Bericht
De Clubman S vanaf 2010 gebruikt een N18 motor
terwijl een Clubman S JCW uit 2010 een N14 motor gebruikt en pas later een N18 motor
de onderdeel nummers komen niet over een hoewel de plaatjes wel, maar waarom zou je een andere bak er in willen zetten? het lijkt me niet echt dat je continu gaat rammen met de Clubman.
succes moet zoeken!
gr. Manick
Zo te zien zijn er verschillenlowbeemer schreef:Dus een korte update.We hebben vernomen dat we best een clubman nemen van 2010 daar het betere motors zijn en betere versnellingsbakken (sterkte). blijkbaar toch moeilijk te vinden hoor. het is nu wel nog maar pas voor oktober maar er staan er gemiddeld 15 naar onze smaak en budget in Germany.
grtz
De Clubman S vanaf 2010 gebruikt een N18 motor
terwijl een Clubman S JCW uit 2010 een N14 motor gebruikt en pas later een N18 motor
de onderdeel nummers komen niet over een hoewel de plaatjes wel, maar waarom zou je een andere bak er in willen zetten? het lijkt me niet echt dat je continu gaat rammen met de Clubman.
succes moet zoeken!
gr. Manick
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- lowbeemer
- Leerling Mini lid
Bericht
Dus is de versnellingsbak van de 2010 generatie beter? Had via erkende dealer te weten gekomen dat er met de kettingspanners en bakken "problemen" waren. Neneen niet meteen een vervangen hoor, maar als er een breuk komt ...
Mss een stomme vraag maar hoe herkennen we model 2010 of motorblok van 2010?
Neen tuurlijk niet altijd volle bak maar ik ken dat doe het 1x en je hebt prijs. Zoals alcoholisten altijd geluk, en drinken wij een....;-):(
Grtz lowbeemer
Mss een stomme vraag maar hoe herkennen we model 2010 of motorblok van 2010?
Neen tuurlijk niet altijd volle bak maar ik ken dat doe het 1x en je hebt prijs. Zoals alcoholisten altijd geluk, en drinken wij een....;-):(
Grtz lowbeemer
- lowbeemer
- Leerling Mini lid
Bericht
Zijn er mensen die weten of die boost enz metertjes moeilijk te installeren zijn?
http://new.minimania.com/part/G2NMI7330 ... -2007-2010" onclick="window.open(this.href);return false;
http://new.minimania.com/part/G2NMI7330 ... -2007-2010" onclick="window.open(this.href);return false;
- lowbeemer
- Leerling Mini lid
Bericht
heb ik een clopje van gezien op youtube van zijn downpipe. Wel zalige mini he.;-) wij zijn van België:-);-)louisvdd76 schreef:Is Ragnar zijn CM geen optie?
- lowbeemer
- Leerling Mini lid
Bericht
DE mini hebben we gevonden.
Het is een R55 Geworden JCW met 20.000k op de teller bj 2009
foto's volgen.....
Het is een R55 Geworden JCW met 20.000k op de teller bj 2009
foto's volgen.....
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
- BRG