Hallo,
Ik ben Paul en sinds vorige week de trotse bezitter van een zwarte R52 Cooper S met een donkergrijs sidewalk-interieur en de specifieke sidewalk wielen. Ben monteur van beroep, vorige auto's o.a. seat arosa,
golf 1 cabrio, golf 2 gti. Ik ga veel van jullie wel zien want toertochten met allemaal mini's lijkt mij erg gaaf.
Groeten.
Even voorstellen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Even voorstellen.
Nou dan kan je je hart ophalen bij de BUSH rit
En welkom trouwens. Heel veel plezier met je MNI SSSSSSSSS
En welkom trouwens. Heel veel plezier met je MNI SSSSSSSSS

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

...............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en veel plezier van je Mini. Misschien tot op een van de meetings/ritten
Onze sponsors