Trotse bezitter van zeer nette Cooper Chili Radem083

Stel je hier even voor.
radem083
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trotse bezitter van zeer nette Cooper Chili Radem083

16 dec 2013, 21:20

Hallo MINI liefhebbers,

Mijn naam is Jean-Paul en woonachtig in Roosendaal. Al enige tijd heeft mijn vrouw haar zinnen staan op een MINI. Toevallig afgelopen vrijdag een heel leuke aanbieding van een particulier op Marktplaats gezien dus direct maar even gebeld en een afspraak gemaakt voor de volgende dag.
Op de foto zag het er allemaal prima uit en de prijs was ook zeer netjes. Betreft een MINI Cooper Chili van december 2002 met nog maar net 73.000 km op de teller. Mij vrouw zat alleen erg te twijfelen over het rood/zwarte interieur van de verder geheel zwarte MINI. Ik moet zegen dat ik zelf ook wel een beetje mijn twijfels had.
Eenmaal bij de MINI aangekomen waren we zeer snel overtuigd dat dit hem toch echt zou gaan worden. Het felle rood op de foto's was in werkelijkheid zeer netjes warm rood. Verder ging het om een auto die altijd zeer zorgvuldig is behandeld. Geen deukje, krasje, steenslag, zelfs geen enkele stoeprand schade op de velgen te zien.

De auto is voorzien van wat leuke opties zoals panoramadak, climate en cruise control.
We hebben diezelfde zaterdag direct betaald en overgeschreven. Mijn vrouw is er erg blij mee en ik heb zelf ook al eindje mogen rijden wat mij bijzonder goed is bevallen.

Ik krijg helaas de foto's niet toegevoegd dus ik hoop dat mijn tekstuele uitleg voldoende duidelijkheid geeft.

Wat mij overigens wel opvalt is het nogal forse blazen van de blower. Ik heb hem op 20 graden gezet en zelfs na een half uurtje rijden lijkt hij mij vrij hard de lucht langs het bovenste rooster te sturen. Ik ben in mijn eigen auto gewend dat je dat normaal vrijwel niet merkt maar nu hoor je hem echt zijn werk doen. Het is overigens niet dat hij vast staat want zet ik de stand op ontwaseming dan zet hij nog even wat tandjes bij.

Zij er in ieder geval dus erg blij mee en hopen er nog lang plezier van te hebben.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Trotse bezitter van zeer nette Cooper Chili

17 dec 2013, 13:05

Welkom en gefeliciteerd met je nieuw aanwinst Jean-Paul! Zo te horen heb je een erg mooi exemplaar weten te vinden met leuke opties en een lage kilometerstand. Veel rijplezier toegewenst! :rijden
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Trotse bezitter van zeer nette Cooper Chili

17 dec 2013, 19:00

Welkom bij de club en... :D

.............................heel veel rijplezier in je Cooper... :P :D :)

Terug naar “Who are U?”