Voorstellen: Alanus
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Voorstellen: Alanus
Wasbox of wasstraat, heeft te maken met de bestanddelen van de wasmiddelen en de olie resten die van de auto af komen tijdens het wassen die komen dan in het grondwater. En in het kader van drinkwater verspilling hoop blablablabla. Ik was hem gewoon voor de deur nog nooit wat van gezegd maar het kan dus wel

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oja ik doe het ook zo hoor...haha
Maar officieel mag het in regio Utrecht niet voor de deur.
Echt te belachelijk voor woorden.
Valt me toch op dat toen ik nog ene klein manneke was elke zaterdag bijna de hele buurt buiten z'n auto stond te wassen. Nu zie je dat eigenlijk echt nooit meer.
Natuurlijk waren er vroeger nog niet zoveel wasboxen, lease auto's, etc. maar toch...
Ik ging als klein ventje nog weleens lang de deuren of ik iemands auto mocht wassen voor 2,50 Hollandse florijnen... Ook dat zie je nooit meer...
Zitten nu allemaal met hun iPhone, iPad of PS4 te spelen denk ik ofzo...
Maar officieel mag het in regio Utrecht niet voor de deur.
Echt te belachelijk voor woorden.
Valt me toch op dat toen ik nog ene klein manneke was elke zaterdag bijna de hele buurt buiten z'n auto stond te wassen. Nu zie je dat eigenlijk echt nooit meer.
Natuurlijk waren er vroeger nog niet zoveel wasboxen, lease auto's, etc. maar toch...
Ik ging als klein ventje nog weleens lang de deuren of ik iemands auto mocht wassen voor 2,50 Hollandse florijnen... Ook dat zie je nooit meer...
Zitten nu allemaal met hun iPhone, iPad of PS4 te spelen denk ik ofzo...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- chelsea
- Enthousiast
Bericht
Mooie dubman
Kan het zijn dat ik deze wel eens tegen kom in het Antwerpse havengebied?
En een Mini is een erg fijne auto en kan tot een verslaving lijden

En een Mini is een erg fijne auto en kan tot een verslaving lijden

Drive a mini, maximum fun!!!!
- chelsea
- Enthousiast
Bericht
Hier hetzefde
gisteren de openingen in de parvan doorgeblazen, kachel erop en nu maar eens kijken of het droog is.

- chelsea
- Enthousiast
Bericht
En al opgelost?
Wij hebben nu ontdekt dat ook bij niet!!! rijden de vloermat nat wordt, ongeveer bij de overgang van het schuine naar de rechte gedeelte van de voetenbak.
Wij hebben nu ontdekt dat ook bij niet!!! rijden de vloermat nat wordt, ongeveer bij de overgang van het schuine naar de rechte gedeelte van de voetenbak.
Onze sponsors