Hallo Barry en welkom hier. Ben benieuwd naar de mods die je in je hoofd hebt. Ga jij de eerste zijn die een dikke vlam uit de uitlaat van een Mini laat komen
Ja met de vorige bak geen probleem, geheel open uitlaat van 76mm en een open dumpvalve ( HKS ) knallen en ploffen geen probleem, gaat volgens mij alleen geen dumpvalve op een Roots compressor
Ga in ieder geval niet voor zo'n vlammen kitje met een bougie in je uitlaat, maar ziet er leuk uit als je er achter rijd, je schrikt je rot
Ik vind het persoonlijk teveel gedoe... haha. Aan de andere kant als iemand een gesloten oplossing weet? (dus gesloten systeem kitje) Dan ben ik 1 en al oor.
Op de sub had ik een uitlaat van RVS wat alleen in elkaar schoof meer niet, geen bouten meer of klemmen. Door opwarmen zet het uit en zat het muurvast, als dit te fabriceren is met een vervangende kat, dan is het er binnen een paar tellen onder te zetten voor b.v de APK
En ondanks dat er een leuk autotje voor terug is gekomen...................
heb ik het gevoel dat je net je beste vriend een spuitje geeft
Nog even staan kijken hoe hij wegreed, nog even staan luisteren tot het geluid er niet meer was, nog even geen benul dat het de laatste keer was, nog even kijken naar de lege plek waar hij stond, nog even geen besef dat het vandaag echt afscheid was !!!
En dan................. het besef, hij is er niet meer
Ja ik ken dat gevoel, toen ik mijn rode MINI inruilde voor de PW voelde het als verraad.
Stiekem beslissen dat er een andere voor terug moest komen.
Maar hij heeft een goed nieuw baasje gekregen want hij is later nog eens gespot en hij zag
er glimmie wimmie uit en dat voelde iig erg goed. Sterkte ermee hoor ik weet hoe het voelt.
Weet precies hoe je je voelt........net m´n clio williams na bijna 8 jaar te hebben gehad verkocht.
Altijd als een ´kindje´ behandeld en vertroeteld.
Gefilmd tijdens het wegrijden met gemengde gevoelens......