Ff Voorstellen

Stel je hier even voor.
Flash
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Ff Voorstellen

15 mar 2014, 20:17

Beste Forumleden,

Ik heb al veel gelezen op het forum en nu toch een account aangemaakt. Mijn naam is Gert (Flash is mijn nickname uit mijn Luchtmachttijd) en ben in het bezit van een klassieke Mini Cooper (britisch racing green, daar rijd ik rally's mee) en sinds kort (eigenlijk van mijn vrouw) een Mini Cooper S uit 2008. Deze heb ik in Duitsland gekocht omdat ik hier niet de goede (lees compleet) voor een goede prijs kon vinden.
Ik ben niet voornemens om veel aan deze auto te veranderen, omdat ik zoals ie nu is gewoon erg mooi vind.
Ik ben nog een beetje zoekende hoe deze site een beetje werkt met dingen plaatsen etc (ben niet de jongste meer,...:-))) dus als ik erachter kom plaats ik nog wel een foto van de Mini's. Ik hoop dat, indien ik vragen heb, net zo enthousiast geholpen wordt als jullie bij iedereen doen en ja, ik zal eerst even zoeken of het niet eerder behandeld is.. :D :D

Gert
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Ff Voorstellen

15 mar 2014, 20:28

Welkom, en gezien je hobby en de auto's hoop ik snel foto's te zien :D

Ik vind het het makkelijkste om bv via photobucket foto's te uploaden gewoon de iink in het bericht invoegen (env. in de taakbalk)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Flash
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

15 mar 2014, 21:20

Hi Casper,

Ik doe mijn best maar photobucket zegt mij al niet zoveel :oops: . Heb alles van Apple, kan ik niet gewoon uit mijn fotobestand een foto uploaden?

Grtz
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2014, 21:37

Ik heb ook alles van apple en het gaat echt makkelijk. Je maakt een account aan op deze site

Photobucket

En dan kan je foto's uploaden gewoon een JPEG slepen in het upload scherm. Dan krijg je vanzelf een libary en als je dan wat wilt plaatsen klik je op de foto en zie je er naast een vakje met dirct link daar druk je op en heb de de link gekopieert. Als je dan iets wilt plaatsen op het forum en je schrijft je bericht, zie je in de balk hierboven een icoontje 5de van links daar druk je op, en dan op de regel voeg je foto in. en plak je adres, klikt op de knop voeg toe en hopla je foto staat in het bericht.

Suc6
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2014, 15:22

Welkom bij de club en... :P

...............................veel rijplezier in de Mini's... :P :D :)
Flash
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 mar 2014, 21:12

Eindelijk tijd gevonden om te kijken of uploaden van foto's gaat lukken....Komen ze:

[img]http://s341.photobucket.com/user/gertjo ... sort=1&o=0[/img]
[img]http://s341.photobucket.com/user/gertjo ... sort=1&o=2[/img]
[img]http://s341.photobucket.com/user/gertjo ... sort=1&o=1[/img]
[img]http://s341.photobucket.com/user/gertjo ... sort=1&o=3[/img]

Ik zie alleen linkjes naar de foto's hoe krijg ik een foto als beeld in mijn bericht?

Alle tips welkom uiteraard :D
Flash
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 mar 2014, 21:38

Nu lukt het wel hoop ik.....:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mar 2014, 21:40

:icon_top: Mooie foto's en je MINI's zien er goed uit zeg
Afbeelding

machoboy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 mar 2014, 21:45

Daar ben ik het mee eens.
Flash
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 mar 2014, 21:54

Thanx!! Wou 'm origineel houden maar is niet gelukt...inmiddels de originele Black Jack op het panoramadak en de velgen worden opnieuw gecoat in het zwart...Kijken wat er nog meer op het pad komt :D :D
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 mar 2014, 23:02

Flash schreef:Thanx!! Wou 'm origineel houden maar is niet gelukt...i :D :D
Tja ik ook maar dat is ook niet gelukt :mrgreen: maar gewoon zien wat er op je pad komt
Afbeelding

peerxd
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

22 mar 2014, 09:33

Nette mini's heb je daar![THUMBS UP SIGN]
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”