We zijn enige tijd op zoek geweest naar een geschikte / compleet mogelijke Mini Clubman.
Nadat wij in enkele Mini hebben proefgereden hebben wij ( geloof het of niet) een keuze gemaakt, alleen.....het dak en spiegels hadden de verkeerde kleur volgens vrouwlief.
Sinds 1 week zijn wij eigenaar van een Mini Clubman Cooper S ( met JCW pakket) en inmiddels enkele km's gereden.
Wat een lekkere rijdersauto die Mini ( maar dat hoef ik hier niet te vertellen volgens mij).
Inmiddels hebben wij al heel wat auto's in onze garage mogen stallen waaronder :
- BMW 330 M3
- VW Golf GTI TFSI DSG
- Renault Twingo RS
- Seat Ibiza Cupra
- Audi S4 Avant
- en sinds 2014-03 een Mini Cooper S Clubman
Dit is de mini zoals deze vorige week bij de dealer is opgehaald ( op de wintervelgen).

Na enkele avonden gediscusieerd te hebben , nu besloten dat dit ons nieuwe project gaat worden.
De wensenlijst zoals deze momenteel aanwezig is ( helaas groeit deze met het uur ) bestaat uit de volgende onderdelen:
- Dak en spiegels in de kleur zwart laten spuiten
- Nieuwe 18 inch velgen ( inmiddels zijn de ASA AR1 Racelgold gearriveerd)
- Interieurupdate naar Chromeline ( is inmiddels aangebracht)
- Drivers Lights in de kleur zwart (inmiddels besteld bij WIPAC)
- Gril-omlijsting boven en onder van een JCW ( inmiddels ook geplaatst)
- Plaatsen van 6-voudige bonnetstrepen ( inmiddels enkele offertes mogen ontvangen
- Side scuttles van een JCW ( is in onderzoek

- Privacy Shades ( inmiddels besteld en geplaatst)
- Korte antenne ( ook inmiddels gearriveerd)
en na een tijdje onderhandeld

Het volgende op de wensenlijst is een schroefonderstel ( uitvraag op dit forum) , waarbij ik reeds enkele offertes heb mogen ontvangen.....
Aangezien het geplande budget de bodem heeft bereikt kunnen julie mij wellicht helpen , heb nog enkele spullen te koop staan waronder dakdragers, voorbumper etc ....

En als dat verkocht is mag ik pas weer verder .....

Ben wel van plan om dit topic regelmatig up2daten met de voortgang, maar eerst die auto naar de Spuiter