Mike - '05 Cooper S Cabrio - R52

Stel je hier even voor.
Mike--
4 op een rij!
4 op een rij!

Mike - '05 Cooper S Cabrio - R52

19 apr 2014, 11:08

Hallo allemaal!

Na al een beste tijd 'onderkoffer' en dus stiekem meelezen om me in te lezen alvorens over te gaan tot de aanschaf van een MINI mijzelf na aankoop toch maar eens aanmelden en voorstellen. :zwaai

Ik ben dus Mike, 26 jaar en werk in de autohandel en heb uiteraard daar ook mijn eerste ervaringen met de Cooper (S) opgedaan. Vanaf moment 1 verkocht en er moest en zou ooit privé een Cooper S komen. Mijn vriendin heb ik (gelukkig) ook aardig aangestoken met het auto (en motor) virus en een maandje of 2 geleden hebben wij besloten dat het toch echt tijd werd dat haar VW Polo 6N zonder airco en stuurpompje plaats mocht maken voor iets anders. :rijden

Aangezien het haar daily is, is haar mening uiteraard belangrijker dan die van mij, en voor haar had het niet perse een S hoeven zijn maar hé, ik wil dat karretje af en toe ook uitlaten! Verbruik was voor haar een klein beetje een drempel maar voor de langere ritten e.d. nemen we mijn auto van de zaak gewoon mee en een hobby mag best wel wat kosten.

Ik dus al een maand of 2 op zoek naar een leuke vervangende auto waarbij o.a. een Clio RS, Golf V GTI etc de revu gepasseerd zijn maar ik kwam steeds weer uit bij het feit dat een Cooper S de voorkeur geniet ben mijzelf dus daarop gaan focussen. Helaas via het werk (ben taxateur/inkoper) steeds niet niet de MINI's tegen gekomen welke voldoen aan onze (mijn :lol: ) eisen maar uiteindelijk deze week dan toch geslaagd en de kogel afgeschoten! :))

Afgelopen week dus de nieuwe en troste baasjes geworden van een '05 Cooper S Cabrio. Een cabrio was geen vereiste maar deze kwam nu eenmaal op mijn pad en had alles wat ik wilde (stoelverwarming, zwart leder, 3-spaaks multistuur, facelift xenon, ecc, chrono of navi) én was als extra voordeel dus ook nog eens een cabrio en origineel Nederlands :yeah

De velgen zijn een beetje verweerd dus eens kijken of ik dat kan fixen, anders gaat er een laagje plastidip overheen en zullen ze straks dienst doen als wintersetje. Voorlopig in ieder geval eerst lekker genieten en in verloop van tijd wat meer naar onze smaak/zin maken m.b.t. wat cosmetische ingrepen. Motorisch is het (op dit moment) allemaal prima en blijft ze dus lekker origineel :icon_top:

Heb nog niet veel en al helemaal geen goede foto's, maar voor een kleine impressie toch maar het e.e.a. toegevoegd. De strepen en lampjes zijn er inmiddels vanaf, waren niet naar de smaak van mijn meiske.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het interieur en dakloze (leuke woordspeling) foto's moet ik jullie nog schuldig blijven. Zal iig dit zelfde verhaal even dumpen bij SYR en hoop inspiratie te mogen opdoen m.b.t. tot personaliseren van onze MINI en natuurlijk andere tips/tricks! (shakeit)

Groetjes Mike :zwaai
Afbeelding
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mike - '05 Cooper S Cabrio - R52

20 apr 2014, 20:54

Welkom bij de club en... :D

..............................heel veel rijplezier in de SSSsss van je vrouw... :? :oops: :P :D :)
Ipsje
Be Mini
Be Mini

20 apr 2014, 20:58

Welkom tukker,
Veel plezier met haar mini :rijden
Afbeelding
Mike--
4 op een rij!
4 op een rij!

23 apr 2014, 15:48

cooperbol schreef:Welkom bij de club en... :D

..............................heel veel rijplezier in de SSSsss van je vrouw... :? :oops: :P :D :)
Haha thnx, dat gaat zeker wel lukken ;)
Ipsje schreef:Welkom tukker,
Veel plezier met haar mini :rijden
Pssssht, geheimpje, ik ben import-tukker ;) M'n meiske wel een echte overigens. En de dame op de foto's.. Da's m'n moeder ;)
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2014, 16:03

Kyyyyyyyyyyyyyk!
Dat is nog eens een introductie! 8)

Vette bak kerel :D
Gezien het jouw auto is, wat zijn de plannen? Zijn er eigenlijk plannen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2014, 16:06

Leuke intro en dito foto's, heeeeeel veel plezier van je mooie auto het weer zit mee dus geniet van je mooie cabrio :rijden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mike--
4 op een rij!
4 op een rij!

24 apr 2014, 09:20

BMX schreef:Kyyyyyyyyyyyyyk!
Dat is nog eens een introductie! 8)

Vette bak kerel :D
Gezien het jouw auto is, wat zijn de plannen? Zijn er eigenlijk plannen?
Haha thnx :)

Nou, het is de daily van mijn meiske. Zijn nog wel plannen zoals striping en wat kleuraccenten om mee te beginnen. Maar eerst maar eens genieten van het karretje hoe deze nu is. In de toekomst, indien mijn vriendin daar ook achter staat, sowieso verlagen e.d. Maar omdat het een daily is moet het ook comfortabel en enigzins praktisch blijven.
Casper schreef:Leuke intro en dito foto's, heeeeeel veel plezier van je mooie auto het weer zit mee dus geniet van je mooie cabrio :rijden
Thnx :D
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”