Laurens en Cooper S 2005

Stel je hier even voor.
mala
One wheel wonder
One wheel wonder

Laurens en Cooper S 2005

04 mei 2014, 10:51

Hallo,

al enige tijd waren mijn vriendin en ik opzoek naar een nette, leuke, betrouwbare mini cooper S.
Auto is van mijn vriendin, die dichterbij huis is gaan werken en daarom zijn we op zoek gegaan naar een leuke auto voor erbij. Nadat we wisten dat het écht een Cooper S moest worden heb ik meerdere auto's bekeken. Onze eisen; liefst geen import, met alle boekjes erbij en het moest een strakke auto zijn met niet al te veel eigenaren. Het viel nog niet mee om een echt nette Cooper S te vinden!

Afgelopen zaterdag zijn we eigenaar geworden van een Cooper S uit 2005, kleur donker zilvergrijs, met witte spiegels en wit dak, van de 1ste eigenaar. Het is qua aankleding geen dikke auto, maar qua historie etc. is alles goed voor elkaar. Helaas geen panorama, handmatige airco en geen leer. Het stoffen interieur zullen we tzt gaan vervangen voor leer en zo zijn er nog meer kleine aanpassingen te doen. A.s vrijdag wordt de auto afgeleverd. Foto's volgen.

Eerst klus zal alarm inbouwen worden, uiteraard al info gezocht op het forum!
Ik ben zelf redelijk handig, dus kleine dingen ga ik zoveel mogelijk doen.

Groet,

Laurens
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Laurens en Cooper S 2005

04 mei 2014, 11:27

Hoi welkom en heel veel plezier met jullie cooper S :D
Mooie kleuren combinatie :lol:
Foto's zijn ook altijd leuk 8)
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Laurens en Cooper S 2005

04 mei 2014, 23:14

Welkom bij de club en... :D

..............................heel veel rijplezier in de SSSsss van je vriendin... :wink: :P :D :)

Terug naar “Who are U?”