Peter met zijn Coupe S
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Peter met zijn Coupe S
Ik denk/hoop dat je hier een hoop lol aan gaat beleven ik heb zelf ook een Smart brabus roadster gehad. kon ik relatief goedkoop kopen omdat ik destijds veel fotowerk deed voor daimler chrysler. Heerlijk bakkie alleen hopeloos onhandig. Dan gaat dit toch wat handiger zijn in dagelijks gebruik. Grappig want ik heb mijn coupe eigenlijk op de zelfde mannier gekocht stond rond de 10 op en was van de bedrijfsleider van MINI Amsterdam geweest. Alleen ik had het geluk dat zij volgens mij echt alles aangeklikt had wat er was aan opties. Maar heel veel plezier van je mooie auto en reken maar op een hoop reacties (eigenlijk alleen maar positieve) tanken langs de snelweg kan bv even duren. 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Pjork
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Peter met zijn Coupe S
Ik heb inderdaad tot op dit moment ook nog geen echte wanklank gehoord over de Mini, iedereen vind hem leuk (of ze willen aardig doen
)
De smart roadster was best wel praktisch, we hebben met de gewone roadster een 15 daagse rondreis gemaakt door Lapland, moet je wel heel creatief zijn met spullen die je meeneemt.
Ik mis mijn roadster nog altijd, maar na de garantie zijn ze er direct uitgegaan, beiden waren technisch niet heel erg sterk (lees minimaal 1 keer per maand problemen)
Maar als die reed, geweldig ik woonde in die tijd 8 kilometer bij mijn werk vandaan, met mooi weer (dus zonder dak) reed ik soms wel een uurtje rond voordat ik thuis was
Ik hoop dit gevoel met de Mini ook te krijgen.

De smart roadster was best wel praktisch, we hebben met de gewone roadster een 15 daagse rondreis gemaakt door Lapland, moet je wel heel creatief zijn met spullen die je meeneemt.
Ik mis mijn roadster nog altijd, maar na de garantie zijn ze er direct uitgegaan, beiden waren technisch niet heel erg sterk (lees minimaal 1 keer per maand problemen)
Maar als die reed, geweldig ik woonde in die tijd 8 kilometer bij mijn werk vandaan, met mooi weer (dus zonder dak) reed ik soms wel een uurtje rond voordat ik thuis was

Ik hoop dit gevoel met de Mini ook te krijgen.
Onze sponsors