Sinds kort ben ik de eigenaar van een MINI Cooper S Chili (R53, 2005 dus facelift), Pepper White.
Ik heb echt geluk gehad met een auto van een echtpaar die altijd al MINI hebben gereden, eerste eigenaar, dealer onderhouden, 81.000 km op de teller. Ziet er geweldig uit. Wel heel standaard, dus ik orienteer me op wat aanpassingen. Niet al te grote en in stijl met de auto.
Aero grille zou leuk zijn, net zoals grijze/zwarte crown spoke (17 inch, zoals nu), striping op de motorkap. Verder ziet hij er nu al aardig uit, door dingen als xenon en een zwart dak, en ik moet nog even budget vrij maken voor de eventuele mods.
Over mijzelf: Ik ben 35 jaar, woon in een klein dorpje tussen Tilburg en Eindhoven, samen met mijn vriend (ook auto- en motorliefhebber), rijden allebei ook motor en werken allebei in de IT. Verder word ik blij van koken en lekker eten

Ik hoop veel info te kunnen krijgen over alles wat met mijn MINI te maken heeft, en hopelijk kan ik ooit een ander ook advies geven! Een aantal topics (onder andere) heeft me in ieder geval al geholpen om de keuze te maken voor dit model!
Als jullie nog wat willen weten over mij of mijn auto, vraag maar raak!