Ik ben Niels Roozeboom ben 19 jaar, en ik kijk nu al zo'n jaartje mee op het forum en nooit de tijd genomen om mezelf voor te stellen. Ik woon in Putte, Noord-Brabant een klein dorpje op de grens met België en ligt tussen Bergen op Zoom en Antwerpen.
Het begon al een poos geleden, ik ben van kinds af aan al enorm geïnteresseerd geweest in auto's. En dat is al die jaren dus nog steeds gebleven, zelfs verergerd mag ik zeggen haha.
Een jaar geleden en lang sparen ben ik gaan kijken voor DE eerste auto, en wat voor een was al snel bekend: het moest en zou een MINI worden. En een aantal weken later stond deze voor de deur. Het is een 2003 Cooper S geworden die is geïmporteerd uit Duitsland met nu ongeveer 140.000 km op het klokje.
Ik volg nu een opleiding tot werkplaatsmanager in de automobielbranche, en voor woon-school verkeer wordt ook de MINI gebruikt. Dus de reparaties en onderhoud verzorg ik zelf. Ik ben ook gek op mijn auto te poetsen/detailen. De MINI is soms ook te vinden rondom Haarlem.
De eerste mod is al gedaan ik heb zelf mijn strepen gemaakt en erop geplakt. En er gaan nog veel mods komen denk ik, de rest zeggen de foto's.