Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen zodat jullie weten wie ik ben en waar ik in rij. Ik heb sinds 3 maanden een Mini Cooper Coupe uit 2012. Ik heb hem gekocht voor mijn vrouw daar ikzelf zakelijk een Volvo V60 R-design rijdt. Aangezien we al heel lang hier thuis Mini gek zijn meldt ook ik me nu aan op dit mooie forum. Mijn zoon (silverbullit) is al wat langer actief op,het forum en rijdt in een Cooper S uit 2007. Ook staat er in onze garage nog een prachtige orginele Mini Silverbullit S uit 1995 een echte oude classic dus. Kortgezegd we zijn thuis MiniFreaks !! Ik heb ondertussen al wat leuke mensen ontmoet tijdens een meet and Greet te Apeldoorn. We zijn ondertussen druk bezig om onze Mini,s te zoals jullie dat noemen te "Modden". Dus ........ weer een fanatieke MiniLiefhebber erbij op dit forum !
Hierbij even mezelf voorstellen ......
- Hansjonker
- Leerling Mini lid
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Hierbij even mezelf voorstellen ......
leuk dat je jezelf voorstelt !
wij hebben al kennis gemaakt en had gelijk in de gaten dat je een echte liefhebber bent en vol enthousiast :-)
tot zondag
wij hebben al kennis gemaakt en had gelijk in de gaten dat je een echte liefhebber bent en vol enthousiast :-)
tot zondag

- madejo
- 4 op een rij!
Bericht
Welkom en tot zondag!
Huidige ride:_ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /77651.jpg[/thumbnail]
Vorige ride:__ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /75707.jpg[/thumbnail]
Vorige ride:__ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /75707.jpg[/thumbnail]
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zulke families willen we meer hebben hier!!:D
Welkom Hans!!!!
Welkom Hans!!!!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en veel plezier hier... Gaat een van de mini's misschien mee naar de Alpen?
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Hans en familie welkom hier.
Ja ik mocht getuige zijn van de Coupe aankoop, mooie MINI.
Hoewel je vrouw de GP ook wel wat leek.
Zondag treffen we elkaar niet maar rond Pasen komt de jaarlijkse
meet weer in Apeldoorn waar de laatste twee jaar dik 40 MINI's stonden!

Ja ik mocht getuige zijn van de Coupe aankoop, mooie MINI.

Hoewel je vrouw de GP ook wel wat leek.

Zondag treffen we elkaar niet maar rond Pasen komt de jaarlijkse
meet weer in Apeldoorn waar de laatste twee jaar dik 40 MINI's stonden!

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Schrikkelding72
- Nieuw Lid
Bericht
Welkom en ook heel veel plezier met je Mini.
One big family..
One big family..
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom, altijd goed weer een coupe erbij

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors