Voorstellen!

Stel je hier even voor.
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

Voorstellen!

18 aug 2014, 16:56

Beste Mensen,

Mijn naam is Maikel, ben 20 jaar oud en kom uit Klazienaveen. Op dit moment rij ik nog een golf cabrio. Maar ik ben op zoek naar een Mini!

Het staat op de planning om eerst de golf te verkopen en daarna op zoek te gaan naar een mini, en deze eventueel te importeren uit duitsland. Dat is het voordeel natuurlijk dat ik vlakbij de grens woon :D.

Wat ik ongeveer zoek is een Cooper S van 2003-2005 met zo'n 100-150k op de teller. Panorama dak, lederen bekleding, xenon etc is wel een must :D. Ik ben nu cabrio gewent dus moet natuurlijk wel weer een beetje het cabrio gevoel behouden. Eventueel mocht het budget het toelaten dan word het een JCW uitvoering.

Het liefst koop ik 1 van het forum, toch een stukje meer zekerheid dat die goed onderhouden is.

Bij het praatje nog een foto'tje van m'n huidige auto.
Afbeelding
Afbeelding

Natuurlijk word de mini ook verlaagd en komen daar ook een paar mooie wielen onder :).
Mocht er iemand interesse hebben in mijn golfje, dan hoor ik het graag ;)

Gr,

Maikel
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

Re: Voorstellen!

20 feb 2015, 20:10

Nou kom maar op met die foto's!
Afbeelding
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

21 feb 2015, 19:04

En dan nu nog eens voorstellen met auto :mrgreen:

Gisteravond de Mini van Remon opgehaald.
Lang op zoek geweest, 3 stuks bekeken en uiteindeijk toch maar besloten om 1 te kopen van het forum (toch wat meer zekerheid).

De eerste 2 die ik bekeken had waren echt verschrikkelijk, deuken, krassen en zagen er gewoon niet uit...

Toen bij Remon wezen kijken en ik was vrijwel direct verkocht :mrgreen:

Gister dus opgehaald, wel zonder de recaro stoelen. Origineel lederen interieur is ook zeer mooi (voor nu) :).

Foto's heb ik nog niet gemaakt wegens het slechte weer, maar al wel een flink stuk gereden en het bevalt me prima :icon_top:

Voor de mensen die de auto niet kennen, een foto'tje;
Afbeelding

Wat ik nog van plan ben om te veranderen, is eigenlijk vrij weinig op dit moment.
Het enige wat ik sowieso nog wil doen is de ramen laten tinten. Voor de rest is die eigenlijk al af :))
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

21 feb 2015, 19:13

Gefeliciteerd! Hele dikke ride heb je gekocht.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 feb 2015, 19:24

gefeliciteerd he!:D
ik weet nog wel een kleine mod voor jou! :D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

21 feb 2015, 19:30

Cheek-O schreef:gefeliciteerd he!:D
ik weet nog wel een kleine mod voor jou! :D
Bedankt jongens! :D

Vertel, ik sta open voor ideeën :mrgreen:
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 feb 2015, 20:01

heb nog een hoes voor je armsteun met rood stiksel!
was voor iemand die dezelfde armsteun als wat jij hebt..
aangezien er geen mooie hoes ervoor bestaat heb ik dat gemaakt
R59S

Afbeelding
Website
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

22 feb 2015, 16:54

Is zeker een leuk idee, maar voor nu laat ik het nog ff zo. Heb het al wel op de lijst gezet :icon_top: . Eerst weer even sparen voordat er wat veranderd wordt :D.
Laatst gewijzigd door Maikel20 op 22 feb 2015, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

22 feb 2015, 16:59

Dikke bak zeg Ik mis hem al wel moet ik zeggen
Afbeelding
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

22 feb 2015, 17:27

Geloof ik wel Remon! :( ben er ook erg blij mee :D .

Hij heeft zojuist zijn eerste poetsbeurt gehad, en nu maar hopen dat het droog blijft.

Afbeelding

Hoe is het afgelopen met die Alfa waar je bent wezen kijken dan, Remon?
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

22 feb 2015, 18:35

Ah je verzorgd hem al goed zie ik! Ik ben blij dat hij niet op de zomerwielen is weggegaan, dan had ik er nog wat meer moeite mee gehad denk ik... Zoals die foto van afgelopen zomer :-PP :-PP :-PP

Die Alfa was helaas niks. Van binnen als nieuw, maar van buiten een heel stuk minder. Deukje in het voorscherm, dikke kras op de motorkap, achterbumper vol krassen, velgen allemaal vol met stoeprandschade... Al met al heeft de vorige eigenaar goed zijn best gedaan de afgelopen 3,5 jaar! Je kon wel zien dat hij als leasebak ge(mis)bruikt was. Daarnaast moest er ook nog e.e.a. aan onderhoud uitgevoerd worden (banden, distributie, multiriem, grote beurt) waardoor ik er minimaal €2.000 extra in zou moeten gooien om hem een beetje netjes te krijgen. Daarnaast viel de kleur me in het echt ook tegen, hij was zwart met een soort van rode metallic erin... Mooi in de schaduw, maar in de zon leek hij wel bordeaux rood, niet echt mijn smaak... Nu dus weer rustig verder aan het zoeken :)
Afbeelding
Maikel20
One wheel wonder
One wheel wonder

22 feb 2015, 20:14

Remonvdh schreef:Ah je verzorgd hem al goed zie ik! Ik ben blij dat hij niet op de zomerwielen is weggegaan, dan had ik er nog wat meer moeite mee gehad denk ik... Zoals die foto van afgelopen zomer :-PP :-PP :-PP

Die Alfa was helaas niks. Van binnen als nieuw, maar van buiten een heel stuk minder. Deukje in het voorscherm, dikke kras op de motorkap, achterbumper vol krassen, velgen allemaal vol met stoeprandschade... Al met al heeft de vorige eigenaar goed zijn best gedaan de afgelopen 3,5 jaar! Je kon wel zien dat hij als leasebak ge(mis)bruikt was. Daarnaast moest er ook nog e.e.a. aan onderhoud uitgevoerd worden (banden, distributie, multiriem, grote beurt) waardoor ik er minimaal €2.000 extra in zou moeten gooien om hem een beetje netjes te krijgen. Daarnaast viel de kleur me in het echt ook tegen, hij was zwart met een soort van rode metallic erin... Mooi in de schaduw, maar in de zon leek hij wel bordeaux rood, niet echt mijn smaak... Nu dus weer rustig verder aan het zoeken :)
Jammer... Maar beter inderdaad een goede aankoop doen, wie weet wat er verder nog schuilde wat je niet kon zien... Dat wordt dus nog de eerste tijd op de fiets boodschappen doen :mrgreen:
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 feb 2015, 00:44

Maikel20 schreef:Is zeker een leuk idee, maar voor nu laat ik het nog ff zo. Heb het al wel op de lijst gezet :icon_top: . Eerst weer even sparen voordat er wat veranderd wordt :D.

komt helemaal goed!
tis maar dat je het even weet! :mrgreen:
R59S

Afbeelding
Website

Terug naar “Who are U?”