Beste New Mini Forum-lezers,
Omdat ik hoogstwaarschijnlijk regelmatig op dit forum ga rondneuzen, leek het mij wel netjes ons even voor te stellen.
Mijn naam is Maarten en onlangs heb ik, niet naar volledige overtuiging van mijn vrouw Marlies, haar mooie 2005 Mini Cooper Seven verkocht.
Maar gelukkig kon ik haar gisteren weer blij maken met een 2009 Mini One 50th Anniversary Edition met wat leuke upgrades. Zo zitten er al originele matzwarte JCW velgen onder in 18 inch, supersnelle zwarte racestrepen over motorkap, dak en kofferklep, Garmin navigatie, witte zij-knipperlichten en nog wat dingetjes, maar ik wil daar nog wat kleine dingen aan toevoegen, zoals bijvoorbeeld de spiegelkappen van Union Jack Black, (de originele) LED achterlichten (als dat makkelijk gaat), misschien Cooper S spoiler en wie weet wat verder... Gewoon wat kleine dingen om m nog iets meer op te leuken.
Heb net een wintersetje besteld: 16 inch OZ Michelangelo's 8 met Bridgestone winterbandjes. Hopelijk kunnen die er begin volgend jaar onder...
Ik was dit forum al eens eerder tegen gekomen, maar nu tijdens het googlen naar accessoires kwam ik het weer tegen en leek het mij leuk hier dus eens wat vaker te vertoeven.
Ik ga nu even proberen uit te vogelen hoe ik foto's van de Mini kan toevoegen, dus die volgen zsm, maar mochten jullie al vragen hebben, dan hoor/lees ik die graag
Mini One 50th Anniversary
- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Mini One 50th Anniversary
De 'oude':

En de nieuwe (moet nog wel even goed onder handen genomen worden met klei en de poetstol, maar daar is t weer nu niet zo lekker voor):

De winterwielen:

En de nieuwe (moet nog wel even goed onder handen genomen worden met klei en de poetstol, maar daar is t weer nu niet zo lekker voor):
De winterwielen:
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Welkom! We kunnen de foto's niet zien 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.mijnalbum.nl/Album-ABGS4SQJ-Foto-B6GGVV7F" onclick="window.open(this.href);return false;
Uhr
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo dat is een dikke Mini!
Welkom!

Welkom!

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- JR mini
- Enthousiast
Bericht
Welkom hier, die Seven staat er strak bij op de foto. Zal bij de nieuwe ook wel gebeuren bij beter weer.
Ik heb de foto's even direct geplaatst, kijkt wat makkelijker.
Ik heb de foto's even direct geplaatst, kijkt wat makkelijker.
Mini50th schreef:De 'oude':
De winterwielen:
- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt!
Ik heb alleen geen idee wat ik verkeerd doe met de foto's plaatsen. Is het niet gewoon [img] de link naar de foto [ / img]?
Ik heb alleen geen idee wat ik verkeerd doe met de foto's plaatsen. Is het niet gewoon [img] de link naar de foto [ / img]?
- JR mini
- Enthousiast
Bericht
De linkjes die je hebt gebruikt zijn van een pagina waarin de foto staat, maar niet van de foto zelf. Alles wat tussen de img tags staat moet ook een foto zijn en dus op .jpg of .png of .gif eindigen.
De door jouw gebruikte link is:
http://www.mijnalbum.nl/Album-ABGS4SQJ-Foto-B6GGVV7F" onclick="window.open(this.href);return false;
De daadwerkelijke losse foto is:
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-B6GGVV7F.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-B6GGVV7F.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor de uitleg. Zal bij een update tzt het eens proberen zo. Moet lukkenJR mini schreef:De linkjes die je hebt gebruikt zijn van een pagina waarin de foto staat, maar niet van de foto zelf. Alles wat tussen de img tags staat moet ook een foto zijn en dus op .jpg of .png of .gif eindigen.
http://www.mijnalbum.nl/Album-ABGS4SQJ-Foto-B6GGVV7F" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-B6GGVV7F.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt! De winterbanden zijn binnen. Volgende week er op en eens kijken of ik deze nu zelf kan posten 

- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
De eerste 'updates' zijn gedaan: een set 16 inch winterbandjes op OZ Michelangelo's en nieuwe Bosch aeroblades...

De 18 inch JCW velgen gaan naar de spuiter om de stoeprandschadetjes te laten herstellen.
Maar daarbij was ik eens beniewd naar jullie mening:
Weer zwart? En dan mat, zijdeglans of hoogglans?
Of misschien een donkergrijs metallic (zijdeglans), zodat de velgen er iets meer uitspringen. Deze kleur hebben we destijds ook op de Swift laten spuiten...
Voor een ideetje (al zou ik nu dan voor een tint donkerder gaan):

Moeilijk, moeilijk, moeilijk....

De 18 inch JCW velgen gaan naar de spuiter om de stoeprandschadetjes te laten herstellen.
Maar daarbij was ik eens beniewd naar jullie mening:
Weer zwart? En dan mat, zijdeglans of hoogglans?
Of misschien een donkergrijs metallic (zijdeglans), zodat de velgen er iets meer uitspringen. Deze kleur hebben we destijds ook op de Swift laten spuiten...
Voor een ideetje (al zou ik nu dan voor een tint donkerder gaan):

Moeilijk, moeilijk, moeilijk....
- Mini50th
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoewel ik toch met enige regelmaat op het forum neus, ben ik helaas niet zo'n actieve reageerder, waarvoor excuses. Het is inmiddels al even geleden sinds de laatste post over onze Mini One, dus hierbij de (kleine) updates tot zo ver... Met wat kleine aanpassingen hier en daar blijft het voor ons ook leuk
De 18 inch zomervelgen hebben we uiteindelijk een zijdeglans antraciet laten spuiten:

Vervolgens hebben we de Mini verlaagd, om zo de wielen wat mooier uit te laten komen. Bijkomstig voordeel was ook gelijk: Onze vorige Mini stuurde als een kart, terwijl deze One een (naar onze mening) té comfortabel onderstel had. De beleving van het sturen was met deze verlaging gelukkig ook weer terug

Toen de oranje knipperlichtbolletjes maar vervangen voor chromen exemplaren, zodat de witte pinkers ook echt wit zijn (links op de foto is nog oranje en rechts is chroom)

Omdat het ons mooier leek, hebben we de dubbele streep door laten trekken op de voor- en achterbumper en, om ook de kleur van de velgen nog ergens terug te laten komen, nog een extra antraciet biesje laten plakken

En vanavond mocht ik bij Rob een mooie witte kofferklepgreep ophalen (waarvoor nogmaals dank), dus die heb ik er maar ook meteen even opgeschroeft

Denk nog wel even de striping weer door laten trekken, al vind ik het zo ook wel een prima onderbreking eigenlijk. Wat vinden jullie?

De 18 inch zomervelgen hebben we uiteindelijk een zijdeglans antraciet laten spuiten:

Vervolgens hebben we de Mini verlaagd, om zo de wielen wat mooier uit te laten komen. Bijkomstig voordeel was ook gelijk: Onze vorige Mini stuurde als een kart, terwijl deze One een (naar onze mening) té comfortabel onderstel had. De beleving van het sturen was met deze verlaging gelukkig ook weer terug

Toen de oranje knipperlichtbolletjes maar vervangen voor chromen exemplaren, zodat de witte pinkers ook echt wit zijn (links op de foto is nog oranje en rechts is chroom)

Omdat het ons mooier leek, hebben we de dubbele streep door laten trekken op de voor- en achterbumper en, om ook de kleur van de velgen nog ergens terug te laten komen, nog een extra antraciet biesje laten plakken

En vanavond mocht ik bij Rob een mooie witte kofferklepgreep ophalen (waarvoor nogmaals dank), dus die heb ik er maar ook meteen even opgeschroeft

Denk nog wel even de striping weer door laten trekken, al vind ik het zo ook wel een prima onderbreking eigenlijk. Wat vinden jullie?
Onze sponsors