hai

Stel je hier even voor.
marcok
One wheel wonder
One wheel wonder

hai

10 mei 2015, 18:59

Lees hier al een tijdje mee maar zal me toch maar eens voorstellen.

Ik ben Marco, woon in omg. Eindhoven en heb een Mini r53 uit 2003 die alweer bijna een jaar in mijn bezit is. Zal binnenkort ook eens tijd maken voor een garagetopic aan te maken. :icon_top:

Heb vroeger altijd al wel iets met mini´s gehad, toch ben ik in het Volkswagen wereldje terrecht gekomen en heb daar al een aantal golfjes aardig aangepast. Na wat jaren ging de stance scene toch wat vervelen en 3x in de week wielen poetsen gaat ook irriteren. De rest van mijn vriendengroep rijden allemaal bmw´s en we zijn regelmatig bij de nurburgring te vinden. Het werd dus tijd de golfjes de deur uit te doen en ook een ringtool aan te schaffen!

Het is toen een mini geworden die door een forumlid is ingeruilt bij een renaultgarage. De vorige eigenaar heeft al wat zaken aangepast zoals een bilstein schroefset, brembo bigbrake kit en nog het vermogen opschroeft naar 228pk en 276nm. Ook al mooie sparco kuipstoelen en gordels en achterinbouw van een gp mini. En nog een heleboel meer, zal alles netjes in mijn garagetopic zetten.

Hier de ringdoop na aanschaf
Afbeelding

Inmiddels is het uiterlijk wat veranderd. Foto's komen nog maar dan hebben jullie een idee.

-Orranje gp wing
-gp2 diffuser
-facelift koplampen
-Omp suede deepdish
-Enkei rpf1 17inch met Falken semi slicks.

Heb vorige week de mini weer opgehaald bij Beek, daar zijn er wat dingen vervangen die waren versleten. Flinke rekening maar nu kunnen we weer lekker genieten.

-Nieuwe sportkoppeling
-Licht alu vliegwiel
-Whiteline draagarmbussen
-Lambdasonde verplaatst en vernieuwd
-En nog een beurtje.

Tot zo ver mijn voorstelronde. Zal volgende week ergens een syr topic maken en er wat recente foto's op gooien.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: hai

10 mei 2015, 19:58

Hoi Marcok, welkom op het forum en (ook al is het alweer ff geleden), met de aankoop van je hele dikke Mini.
Up too date foto's van je mooie ride vinden we allemaal mooi, dus laat maar komen.
Omgeving Eindhoven?
De 22e Mei is er een meet bij Ikea Eindhoven, een mooie gelegenheid om hem daar eens te laten zien :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
marcok
One wheel wonder
One wheel wonder

10 mei 2015, 21:22

Baseman schreef:Hoi Marcok, welkom op het forum en (ook al is het alweer ff geleden), met de aankoop van je hele dikke Mini.
Up too date foto's van je mooie ride vinden we allemaal mooi, dus laat maar komen.
Omgeving Eindhoven?
De 22e Mei is er een meet bij Ikea Eindhoven, een mooie gelegenheid om hem daar eens te laten zien :icon_top:
Had het idd al gezien, zal me ook eens op het lijstje zetten :icon_top:
boris_brznjef schreef:Zag hem staan bij Beek zag er in een mindere stand uit maar nu weer mooi gefixt!
Ja hij zou aardig uit mekaar hebben gelegen, gelukkig nu alles weer goed idd :mrgreen:
Niekcarfreak schreef:Welkom Marco. Ik zal eens opletten of ik je Mini spot bij de Ring.
Zou leuk zijn, verwacht eind deze maand weer die kant op te gaan als het mooi weer is. Meestal op een Zondag
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 mei 2015, 23:30

welkom hier!!
en een leuke intro!:D

foto's!!!!!!!!!!!!!!!!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding