Hoi ik ben Tim bijna 18 jaar en heb een Mini cooper 1.6 van 2003 met 268.000 Km lijkt een beetje veel maar is aan de auto niet te zien of te merken. 3 week terug Apk gedaan en alleen remmen achter gangbaar gemaakt! Beetje over mezelf: Ga in het dagelijk leven nog gewoon naar school en doe de opleiding autotechniek niveau 3. Mijn familie heeft zelf een autobedrijf dus vanaf jongs af aan er al ingegroeid. Rijd op dit moment nog een Brommobiel van 2012 maar dat is vanaf volgende maand verleden tijd. Zelf ben ik een heel groot liefhebber van Audi maar omdat deze auto's nogal redelijk prijzig zijn en als ik er een heb er direct teveel aan wil doen ben ik dus maar gestart met een mini die ook nog wel lekker wat vermogen heeft voor als eerste auto! Maarjah aan een mini moet natuurlijk ook nog wat gebeuren dus heb direct als vraag zijn er mensen die een leuk setje velgen heeft liggen voor mijn mini voor natuurlijk een leuk prijsje? Heb een foto bijgevoegd zodat je weet wat voor mini ik heb!
Dank jullie! Naja mods weet ik nog niet weet niet precies hoelang ik er in rijd maar als ik weer een mini neem wordt het een cooper s of jcw want die zijn zo mooi!