De Mini heeft ons hart gestolen.

Stel je hier even voor.
Adriaan 59
Nieuw Lid
Nieuw Lid

De Mini heeft ons hart gestolen.

24 jun 2015, 10:54

Hallo mede forumers.
Ik ben Adriaan Steensma en woon in Dronrijp. Ik ben eigenlijk een verstokte Volvo fan, ik heb een Volvo V70 classic. Onze tweede auto is nu een Mini One van 2003., velvet red. Hiervoor een Lupo. Mijn vrouw wilde altijd al een Mini, dus deze 2 maanden terug gekocht. Ik zag de Mini in eerste instantie als gewoon de tweede auto. Echter hoe meer de tijd vordert hoe enthousiaster ik ervan wordt.
Wat rijdt deze auto fantastisch. Wat is deze eigenzinnig. Wat heeft ie karakter.
Het is gewoon de 1.9 versie met 90 pk. Gewoon standaard, maar rijdt als een strak afgestelde sportwagen dat uitnodigd tot sportief rijden.
Zo nu en dan ' mag' ik er in rijden, dit is een feest. Mijn Volvo is een diesel, ook best sportief afgesteld, ietsjes verlaagd met sportdempers. Toch blijft het de grote reisauto gemaakt voor de comfortabele rit. Niet te vergelijken. In de Mini waan ik me even de rally coureur die op de plattelands weggetjes door Friesland scheurt.
Enfin, fantastisch. We zijn nog van plan het blok iets meer pk's te geven. De originele velgen van 17 inch hebben we omgewisseld voor 16 inch OZ alleggerita, goudkleurig notabene. Vinden wij een hele verbetering.
De 17 inch staan te koop op marktplaats. Web Spoke' s is het type.
Mijn vrouw wil nooit meer iets anders, stelt ze nu. Trots. Ze merkt dat er meer saamhorigheid is onder de Mini rijders, men groet elkaar onderweg, al is het soms subtiel met een blijk van goedkeuring. Mij zul je regelmatig op dit forum vinden in het vervolg. We horen nu ook bij de Mini One club. Afbeelding Afbeelding
De tweede foto met de OZ alleggerita velgen.
Groeten Adriaan
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: De Mini heeft ons hart gestolen.

24 jun 2015, 14:09

Welkom en veel plezier hier.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2015, 18:17

Welkom en pas maar op want het modden van je auto is net zo aanstekelijk. leuk voorstel topic :icon_top: en hopelijk tot ziens op een van de ritten :rijden
Laatst gewijzigd door Casper op 24 jun 2015, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
dirk cooper s
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 jun 2015, 22:57

hoi adriaan welkom op dit leuke forum,je vindt hier veel informatie voor je leuke one.
veel plezier en veel veilige en leuke fun km.
gr dirk. :icon_top:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 jun 2015, 10:52

Welkom Adriaan en veel plezier hier :rijden

Terug naar “Who are U?”