Al eens een topicje op t forum gehad maar destijds nog geen officiële N_Minidriver en sinds vandaag wel!! Betreft een origineel Nederlandse Cooper S van 2003 met een mooie lage km. stand.....aanwijsbaar dmv boekjes en paar rekeningen. Op kenteken een "chili" uitvoering. Zit lekker in z'n spulletjes en dat panodakje is na vele jaren cabrio rijden(VW golf mk1, mk3 en mk4) toch wel leuk hoor. Nja...maar ff een plaatje dr bij....volgen er nog zat denk ik want plaatjes schieten is een andere hobby.
Ja..kleurtje is idd mooi ja. Gezien de kilometerstand ook nog weinig mee aan de hand mbt steenslag op een paar puntjes na. Ergens in de komende weken de poetsspullen maar eens tot leven laten komen want de lak voelt wel behoorlijk vuil aan...wassen, kleien, waxen en finishen
Vandaag de eerste serieuze kilometertjes aan t sturen geweest en ik twijfel daarbij of er wel daadwerkelijk "maar" 163 originele paardjes aanwezig zijn. Heb tijdje terug met een Cooper S works gereden ( met alle certificaten etc aanwezig) maar nu ik mijn eigen MCS vandaag de sporen heb gegeven krijg ik toch de indruk dat er bar weinig verschil tussen beide zit. Iemand enig idee hoe je er achter kan komen of er wat aan gekieteld is? Uitgelezen of rollenbank kan natuurlijk maar op een simpelere manier....? Of zit er daadwerkelijk mar zo weinig verschil in beleving tussen 163 en 210 paardjes?
Zo......en dan na een weekje sturen de eerst volgende mogelijkheid pakken om eens goed aan de poets te gaan. Gaandeweg de week toch wel gezien/ gevoeld dat ie eigenlijk best vies was....
Vandaag goed gewassen en met klei aan de gang, ja ben van het ouderwetse handwerk en geen poetspolijst machine voor mij. Bijna halve middag met motorkap en voorste zijschermen bezig geweest....manman wat een ranzigheid in die lak . Ook het dak en panodak waren echt diep verontreinigd.....korte kontje(vuilmagneet) daarentegen viel echt alles mee
Nu net ff paar telefoon foto's geschoten.... bij goed weer volgt morgen wel meer
Hele gave Mini Marcel en zeker sticker waardig.
Chico kan je wel aan een clubsticker helpen, stuur hem ff een pb en dan komt dat vast goed.
Heel veel veilige knm's gewenst en kom hem eens showen op een meet zou ik zeggen
Meetings ga ik zeker bezoeken, helaas de eerstvolgende kan ik niet. Ist een idee om een mini Minimeet te doen regio ede/Veluwe/ Utrecht? Ben wel benieuwd naar mini rijders in de omgeving