ff voorstellen

Stel je hier even voor.
Ellemini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

ff voorstellen

16 sep 2015, 18:52

hallo allemaal,

Sinds kort zijn we de trotse eigenaren van een prachtige mini cooper S uit 2003.
Vanaf het forum heb ik al veel informatie gehaald voor de aankoop en sinds de aankoop (afgelopen week) ben ik hier ook dagelijks dus leek het me gepast me ook voor te stellen.
Mijn naam is Rob, woon in Eindhoven, mn vrouw rijdt meestal in de mini, maar zal hier niet komen denk ik..
De mini is blauw (zal proberen wat fotos te posten) en heeft wat aparte dingen. Hij is nl.ooit omgebouwd van RHD naar LHD (stuur andere kant) heb de eigenaar gesproken die dat heeft laten doen, en die was er erg tevreden over. Zelf loop ik toch tegen wat dingen aan nu en gebruik daarom veelvuldig dit forum.

Alvast mijn enorme dank voor de vele info die hier te vinden is, dit helpt enorm!

Rob

Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: ff voorstellen

16 sep 2015, 19:02

Welkom bij de club van de Minioten.
Heel veel plezier met je ride en 01 november showen in Apeldoorn bij Mini's In The Bush V
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

16 sep 2015, 20:47

Das ene mooie Mini jonguh :mrgreen:
Welkom op het forum 040 en gefeliciteerd met de aankoop van jullie mooie Mini.
Kom zelf uit Helmond, dus wie weet spotten we elkaar nog eens.

Wat al werd gezegd, 1 nov is de gelegenheid om jullie aanwinst eens te showen tijdens Mini's in de bush.
Een gezellig Mini event met een mooie rit die niet zoals de titel zou doen denken over een bospad gaat.
Tevens de kans om eens naar de nu al 177 aangemelde andere Mini's te kijken en wat leuke ideeën op te doen.
Wellicht tot meets :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 sep 2015, 12:09

Welkom Rob en veel plezier hier :rijden