Mini cooper S uit Zeeland

Stel je hier even voor.
Gulio
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Mini cooper S uit Zeeland

13 okt 2015, 16:28

Hallo allemaal!

Ondertussen heb ik al aardig wat rond gesnuffeld op het forum en ook ik vond het even nodig mij hier voor te stellen.

Ik ben een jongeman van 26 jaar afkomstig uit Goes, Zeeland. Nadat ik mijn rijbewijs heb behaald en altijd al verliefd ben geweest op een golf 1 cabriolet heb ik deze toen ook aangeschaft. Helaas heb ik dit toen gedaan zonder enige kennis te hebben van auto's. Ik ben er direct mee op vakantie gegaan naar Frankrijk samen met mijn vriendin. Aan de kust van Normandië kwamen we stil te staan met een kapotte versnellingsbak >:( . Uiteindelijk dus een goeie 600km terug komen rijden in z'n 4 en gelukkig hebben we het gehaald :mrgreen: . Omdat ik dus altijd al een golf cabriolet had willen hebben heb ik er nog maar 1 aangeschaft. Dit keer wel bij een garage :P . Ik heb deze golf cabriolet in december 2013 gekocht en de afgelopen jaren behoorlijk (laten) opknappen. (denk aan nieuwe gereviseerde motor van 1.6 naar 1.8, recaro interieur, nieuw kapje enz.). Omdat ik de golf cabriolet graag wil behouden heb ik besloten hem vanaf nu elke winter te gaan stallen. Dat betekende dus dat ik een ander autotje erbij wil. Ik ben naar mijn vaste garage gegaan en heb aangegeven dat ik een 2e 'autotje' er bij zocht. De garagist kwam een paar dagen later aanzetten met een Mini.

Nadat ik een proefrit had gemaakt in de Mini Cooper S uit 2002 was ik direct verkocht. WAT EEN ERVARING! Wat rijdt dat heerlijk zeg! Het scheurt echt heerlijk zowel op recht stuk als door de bochten en het geluid van de compressor, HOLY SHIT! :mrgreen: Ik had nooit geweten dat dit zulke fijne auto's waren en heb direct afgerekend. Een paar dagen later kon ik hem ophalen zoals hij er nu bij staat op onderstaande foto's.

Afbeelding

Andere achterlichten en ik denk niet origineel? Vind ze in iedergeval niet al te mooi... :s
Afbeelding

Een John Cooper Works uitlaat <3
Afbeelding

Interieur, zit niet verkeerd!
Afbeelding

En nog even een foto'tje van mijn Golf 1 cabriolet :mrgreen:
Afbeelding

En verder is dit een beetje mijn "droom mini cooper." Nog een hoop werk aan de winkel dus, maar eerst de centjes.. :mrgreen:

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Mini cooper S uit Zeeland

13 okt 2015, 19:33

Welkom en veel plezier hier!
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2015, 23:55

welkom hier!!

leuk dat je de golf erbij houd!!

er is inderdaad nog heel wat werk aan de winkel mocht je hem hetzelfde willen hebben als je "Droom MINI"

in ieder geval succes met alles en veel plezier hier op de gezelligste club van nederland!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gulio
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 okt 2015, 08:22

Bedankt allemaal! Inderdaad nog wat werk.. Maar eerst maar eens lekker rijden! Van het weekend nog een setje 17"winterbanden 2e hands gescoord:

Afbeelding
Niet de mooiste maar ze voldoen.

Is er iemand die overigens ervaring heeft met die wrapfolie voor de koplampen die je veelvuldig op Ebay ziet?
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

14 okt 2015, 09:20

Hoi Julio,

welkom op het forum. Rajko Pagen van 13th Concepts is ook actief op dit Forum en bij hem kan je terecht op gebied van wrap-folie. Ik verwacht dat hij dus ook wrapfolie heeft voor de koplampen. Hij heeft binnen de club ook al daken van MINI's gewrapt dus als die bij jouw zwart moet worden voor de droomauto dan ben je bij hem aan het juiste adres. Je kunt hem hier op het forum bereiken door een PB (Persoonlijk Bericht) te sturen naar RAJ (forumnaam). Hij heeft ook een site waar je het 1 en ander kan vinden:
http://www.13thconcepts.nl/

Veel (rij)plezier hier op het forum en met je MINI,

Gr. Milco
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

14 okt 2015, 11:52

Hoi Julio, welkom bij de club en heel veel rij en mod plezier gewenst met je / jullie Ssss.
Wie weet wellicht tot ziens bij 1 van de meets of ritten :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Gulio
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 okt 2015, 12:10

Thanks! Ik ga zeerzeker een keer kijken of ik naar een meeting kan komen. Toevallig was er laatst in Goes maar daar wist ik helaas niks vanaf.. Ik zal regelmatig het forum in de gaten gaan houden:)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 okt 2015, 17:58

Welkom en veel plezier hier :rijden
Craen89
Be Mini
Be Mini

21 okt 2015, 20:48

Hoi gulio,

Leuk dat er weer een Zeeuw actief is. Veel rij plezier en mod plezier!

By the way iedere laatste vrijdag is het een meeting bij de Mac in Breda!
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding
Gulio
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

02 nov 2015, 10:14

Thanks Craen89! Misschien dat ik daar eens een keer kom buurten dan :-)

Terug naar “Who are U?”