Beste mensen,
Hieronder een korte introductie van mijzelf, ( het is nu slecht weer , dus ideaal voor wat internet werk)
Mijn naam is Peter en sinds December in het bezit van een Mini Countryman S All4.( met heel veel opties).
Altijd gekozen voor degelijkheid en functionaliteit , dus nu maar eens fun en YOLO.
En ik moet zeggen de Countryman rijdt geweldig.
Omdat ik niet echt een technische achtergrond heb hoop ik op deze site soms meer informatie te krijgen /te vinden indien nodig.
Uiteraard; als er vragen zijn hoor ik dat graag immers het leven is niet alleen maar nemen maar ook geven.
Met sportieve groet ,
Peter
Introductie
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Introductie
welkom Peter,
Altijd leuk, een CM S All4.
Hier ga je veel plezier mee beleven.
Heb je ook foto's ?
Heb je ook foto's ?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- dirk cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht
welkom peter, op dit leuke forum, countryman rijd echt prima,heb er ook 2 jaar meegereden,
rij nu ook all4 alleen deze keer een paceman s,
op dit forum vindt je veel informatie.
groetjes en veel plezier met de cm
Dirk
rij nu ook all4 alleen deze keer een paceman s,
op dit forum vindt je veel informatie.
groetjes en veel plezier met de cm
Dirk

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en veel plezier hier... aanstaande vrijdag is een grote meeting in Apeldoorn.... misschien leuk om je auto te laten zien.
- foreveryoung
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo Jos , dank voor je reactie maar waar kan ik die foto's plaatsen?JosCountrymanCooper schreef:welkom Peter,
Heb je ook foto's ?
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Het is het eenvoudigst om foto's in de Gallery toe te voegen.
Daarna gebruik je in een bericht de [img]-knop. Daar kan je de link van de foto's invoegen .
We zien uit naar je

Daarna gebruik je in een bericht de [img]-knop. Daar kan je de link van de foto's invoegen .
We zien uit naar je

- foreveryoung
- Nieuw Lid
Bericht
nattigheid
Beste mensen, ik heb een vraag voor de techneuten onder jullie; ik ben in bezit van Mini Countryman All4 S ( sept 2011) In mijn bezit sinds jan. 2015. Tot 3 x toe heb ik kletsnatte vloerbedekking t=rechtachter en rechtsvoor gehad.
ook als het niet heft geregend en ook zonder dat de airco aan heeft gestaan.
Loopt er bij de bodemplaat rechts een leiding van de airco, is de chassisbalk geperforeerd, rubbers van de ramen en deur lijken me okay , er is ook natigheid in de auto geweest zonder regen ed
Is er een plattegrond van de bodemplaat ? Oid ?
m vr gr
Foreveryoung
peter
ook als het niet heft geregend en ook zonder dat de airco aan heeft gestaan.
Loopt er bij de bodemplaat rechts een leiding van de airco, is de chassisbalk geperforeerd, rubbers van de ramen en deur lijken me okay , er is ook natigheid in de auto geweest zonder regen ed
Is er een plattegrond van de bodemplaat ? Oid ?

m vr gr
Foreveryoung
peter
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
De afvoer van de airco gaat door het schutbord naar de motorruimte. Als deze afvoer los is bij de unit kan het condenswater op je rechtse mat terechtkomen. De balk tussen voor en achter zal idd. gaten hebben, dus het kan ook makkelijk naar achteren. De afvoerslang kan ook verstopt zitten.
Heb je ook een panoramodak ? De afvoer hiervan kan ook door je B-stijl gaan en los zitten ?
Ik zou toch eerst eens uitvinden, door met een waterslang op de portieren ed te spuiten of het regenwater of condens van de airco is.
Heb je ook een panoramodak ? De afvoer hiervan kan ook door je B-stijl gaan en los zitten ?
Ik zou toch eerst eens uitvinden, door met een waterslang op de portieren ed te spuiten of het regenwater of condens van de airco is.
Onze sponsors